🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35591.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

این کارخانه رباتیک در مدار زمین ماهواره و فضاپیما خواهد ساخت [تماشا کنید]

بنیان‌گذاران کمپانی Made in Space عقیده دارند که پرینت سه بعدی می‌تواند کلید مهاجرت و سکونت در فضا باشد. به همین دلیل شرکت یاد شده قصد دارد که یک کارخانه رباتیک خاصی با نام Archinaut توسعه دهد تا ...

بنیان‌گذاران کمپانی Made in Space عقیده دارند که پرینت سه بعدی می‌تواند کلید مهاجرت و سکونت در فضا باشد. به همین دلیل شرکت یاد شده قصد دارد که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - یک کارخانه رباتیک خاصی با نام Archinaut توسعه دهد تا تجهیزات سنگینی نظیر ماهوارها را هم پرینت کند.

این روزها اسپیس اکس توانسته با استفاده دوباره از راکت‌هایشان به استارتاپی تبدیل شده که توجه همگان به خود جلب کرده است. از نظر بسیاری از کارشناسان، استفاده دوباره از راکت‌ها و بهره گرفتن از آنها موجب می‌شود که هزینه ی سفر‌های فضایی به شدت کاهش یابد. مسئله‌ای که آینده سفر های فضایی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - دگرگون خواهد ساخت.

اما به گفته‌ی کارشناسان آینده از آن کارخانه رباتیک است، آرچینات در واقع یک پرینتر سه بعدی است که با کارتریج‌هایی پر از پلاستیک و آلیاژ‌های فلزی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - پر شده است. یک دست رباتیک هم برای این ربات در نظر گرفته شده که بدون نظارت انسان، وظیفه‌‌ی سر هم کردن و ساختن قطعات بزرگتر را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - بر عهده دارد.

تمامی تجهیزات آرچینات به قدری محکم و بادوام هستند که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - قادرند میکروگرانش و شرایط سخت نظیر طوفان شن و دمای بالا را هم تحمل کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل

«آرون کِمر» یکی از بنیان‌گذاران کمپانی یاد شده اعلام نموده که آنها قصد دارند تا طی ۵ سال آینده، این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - ربات را به فضا فرستاده و بدین شکل، وسایل بزرگی نظیر بازتابنده‌های ماهواره‌ها را در مدار زمین بسازند.

«اریک جویس» مدیر پروژه نیز باور دارد آرچینات می‌تواند به کمک فضانوردان بیاید و به آنها برای تعمیر فضاپیماهایشان کمک کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل

با این حال هدف طولانی مدت Made in Space ساخت یک فضاپیمای کامل در مدار زمین است و پس از آن آرچینات به سراغ تولید ایستگاه‌های فضایی و اقامتگاه‌ برای مهاجرت ساکنین زمین خواهد رفت.

کارشناسان معتقدند که سرمایه‌گذاران سراغ کمپانی‌های خصوصی فعال در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - حوزه‌ی تکنولوژی فضایی رفته‌اند چرا که سال گذشته ۳.۹ میلیارد دلار در کمپانی‌های خصوصی این حوزه سرمایه گذاری شده است. با این حال هنوز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اردبیل استان اردبیل - به باور برخی متخصصان این بازار قرار است بازهم پیشرفت کند و تا سال ۲۰۴۰ سه برابر حجم فعلی را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone