🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35606.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا کیفیت پرتره آیفون واقعا استودیویی است؟

رونمایی اپل از آیفون های سال گذشته با تبلیغاتی پرو تب و تاب درباره نورپردازی پرتره همراه بود که اعتراض برخی سازمان ها مبنی بر فریب مشتریان را به دنبال داشت. اپل در تبلیغات خود ...

رونمایی اپل از آیفون های سال گذشته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با تبلیغاتی پرو تب و تاب درباره نورپردازی پرتره همراه بود که اعتراض برخی سازمان ها مبنی بر فریب مشتریان را به دنبال داشت.

اپل در تبلیغات خود از عبارت هایی نظیر دوربین کاملا جدید با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قابلیت نورپردازی پرتره با کیفیت استودیویی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و بدون نیاز به استودیو بهره می برد. استدلال مخالفان اپل این بود که دوربین مذکور توانایی تولید تصاویر استودیویی را ندارد و این مسئله به گمراه کردن مشتریان منجر می شود.

حالا اما سازمان نظارت بر استانداردهای تبلیغات انگلستان موسوم به ASA پس از بررسی جوانب مختلف ماجرا به این نتیجه رسیده که اپل اجازه بکارگیری عبارت «کیفیت استودیویی» به منظور تبلیغ تصاویر پرتره آیفون را دارد.

ASA عقیده دارد که اپل مشتریان را فریب نداده و آنها با سیستم دوربین آیفون آشنایی دارند. بررسی های این سازمان نشان داده که تصاویر پرتره آیفون با نمونه های ثبت شده در استودیو قابل مقایسه اند. از سوی دیگر آنها تاکید کرده اند که بسیاری از تجهیزات استودیویی در آیفون به کار نرفته و علاوه بر این سنسور کانونی آن مشابه نمونه های حرفه ای است. تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربیبنابراین اپل هنگام نمایش تبلیغات مقایسه تصاویر ثبت شده در استودیو و تصاویر پرتره آیفون در پی اغوای مشتریان نبوده و در نتیجه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عواقبی دامنگیر آنها نخواهد بود.

این نخستین بار نیست که تیغ بررسی های موشکافانه ASA متوجه اپل می شود. این سازمان نظارتی در سال ۲۰۰۸ انتشار تبلیغی با محتوای «تمام بخش های اینترنت در آیفون» - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را به بهانه عدم وجود امکاناتی نظیر فلش و جاوا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ممنوع کرد.

ASA سه سال بعد عبارت تبلیغاتی «باریک ترین موبایل دنیا» برای آیفون ۴ را نیز سوال برد. در این مورد سامسونگ مدعی شده بود که موبایل آنها در برخی بخش ها باریکترین مدل است اما ضخامت بخش های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگر آن بیشتر است.

تماشا کنید: نمایش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قابلیت های نورپردازی پرتره - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در ویدئوهای تبلیغاتی اپل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شتاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ تعمیرچی نواب صفوی نقده سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در نواب صفوی شهر نقده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone