🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35593.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت مایکروسافت نوید هولولنز جدید با میدان دید بهتر را می دهد؟

علاوه بر قیمت بالا یکی از انتقادهای اصلی که به هدست واقعیت افزوده هولولنز مایکروسافت وارد بوده، زاویه دید محدود آن است، بر اساس پتنتی جدید به نظر می رسد کمپانی ساکن ردموند به این ...

علاوه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - بر قیمت بالا یکی از انتقادهای اصلی که به هدست واقعیت افزوده هولولنز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - مایکروسافت وارد بوده، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - زاویه دید محدود آن است، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - بر اساس پتنتی جدید به نظر می رسد کمپانی ساکن ردموند به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - این موضوع توجه کرده و شاید در مدل آتی آن را رفع کند.

میدان دید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - هولولنز به 35 درجه محدود است؛ این محدودیت به حدی است که به قول وبسایت mspoweruser انگار از شکاف یک صندوق پستی به بیرون نگاه می کنید. تا کنون می دانیم که مایکروسافت در حال کار روی نسخه دوم این هدست است. هولولنز بعدی قرار است از واحد پردازش هولوگرافیک بهبود یافته در کنار واحد حسگر عمق بهینه تری بهره مند باشد.

آنچه که هنوز مایکروسافت در مورد هولولنز بعدی سخن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - چندانی در موردش نگفته، بخش مرتبط با اُپتیک است؛ همان بخشی که پتنت جدید راهکارهایی برای بهبود آن را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - پیشنهاد می دهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان

یکی از کاربران توییتر به نام «WalkingCat» که معمولاً پتنت هایی از مایکروسافت را منتشر می کند، به تازگی پتنت جدیدی را منتشر کرده. این مورد که نام «اسکنر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - لیزری MEMS برای افزایش محدوده میدان دید» نام گرفته، اولین بار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - در دسامبر 2016 (آذر تا دی ماه سال 95) درخواست ثبتش ارائه شده است.

پتنت مورد بحث تشریح می کند که چگونه یک اسکنر لیزری MEMS می تواند در نمایشگری نزدیک به چشم به کار رود تا به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - واسطه آن میدان دید افزایش پیدا کند.

بر اساس گمانه زنی هایی که پیش از این منتشر شده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چناران استان خراسان - انتظار می رود هولولنز بعدی با اسم رمز «سیدنی» در اوایل سال 2019 از راه برسد و از نمایشگر هولوگرافیک به شدت بهبود یافته بهره مند باشد. البته مهم تر از همه اینکه احتمالاً قیمت آن به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. در پایان باید اشاره کرد که پتنت مذکور الزاماً به معنی بهبود میدان دید مدل بعدی هولولنز نخواهد بود.

 

تماشا کنید: نسخه واقعیت افزوده بازی سوپرماریو به طرز خطرناکی سرگرم کننده است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone