🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35616.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جدال با زمان: قابلیت ضبط ویدیوهای فوق آهسته در پرچمداران امروزی

تماشای ویدیوی صحنه آهسته همیشه جذاب است، حتی اگر صحنه ای روزمره مثل ترکیدن بادکنک یا ریختن مربا روی کیک را نمایش دهد. پس تعجبی ندارد که تولید کنندگان بزرگ جهان امکان ضبط ویدیوهای فوق ...

تماشای ویدیوی صحنه آهسته همیشه جذاب است، حتی اگر صحنه ای روزمره مثل ترکیدن بادکنک یا ریختن مربا روی کیک را نمایش دهد. پس تعجبی ندارد که تولید کنندگان بزرگ جهان امکان ضبط ویدیوهای فوق آهسته را در پرچمداران اخیر خود فراهم آورده اند. البته از مدتها پیش گوشی های هوشمند امکان ضبط ویدیوهای صحنه آهسته معمولی با نرخ ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هر ثانیه را دارند، اما این میزان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای ایجاد شگفتی در کاربر کافی به نظر نمی رسد.

تولید کنندگان موبایل در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یکی دو سال اخیر با ایجاد تغییر در حسگر دوربین محصولات خود، تعداد فریم های قابل ضبط در هر ثانیه را به ۹۶۰ فریم افزایش داده اند. مثلاً سامسونگ در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) از ماژول دوربین جدیدی به نام ISOCELL Fast 2L3 پرده برداشته است. تا امروز ماژول های سامسونگ از ۲ لایه تشکیل شده بودند؛ یعنی حسگر دوربین سیماس و مدارات الکترونیکی که در لایه زیرین قرار دارند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اما در ماژول جدید، شاهد تغییری هستیم که فیلمبرداری فوق آهسته را ممکن می کند. شرکت کره ای در ISOCELL Fast 2L3 یک حافظه DRAM از نوع LPDDR4 را به عنوان لایه سوم به مجموعه قبلی اضافه کرده و سرعت مدارات الکترونیکی را هم ۴ برابر افزایش داده است. حالا دستگاه می تواند در هر ثانیه به جای ۲۴۰ فریم، ۹۶۰ فریم ثبت کند و از یک لحظه به مدت ۰/۲ ثانیه ویدیویی ۶ ثانیه ای خلق نماید.

سونی در سال ۲۰۱۷ زودتر از رقبا، قابلیت ضبط ویدیوهای فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را در Xperia XZ Premium (بررسی دیجیاتو) فراهم کرده بود. کمی بعد هم سامسونگ با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) به رقیب ژاپنی پیوست و سپس هواوی با پی 20 پرو (بررسی دیجیاتو) به میدان وارد شد.

نحوه پیاده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سازی

البته بین نحوه پیاده سازی این قابلیت توسط هر شرکت تفاوت هایی وجود دارد. مثلاً XZ Premium می تواند با رزولوشن Full HD ویدیوی فوق آهسته ضبط کند، در حالی که پرچمداران - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سامسونگ و هواوی این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کار را با رزولوشن HD انجام می دهند. در عوض پرچمدار سامسونگ به شکل ساده تری ویدیوها را ضبط می کند. کافی است حالت Super Slo-Mo را فعال کنید و دوربین را به طرف سوژه بگیرید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

وقتی سوژه داخل مربع وسط صفحه قرار داشته باشد، دستگاه به شکل خودکار حرکت را تشخیص می دهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و یک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کلیپ ۰/۲ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ثانیه ای ثبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می کند. این کلیپ در نهایت به یک ویدیوی ۶ ثانیه ای فوق آهسته تبدیل می شود. اگر بخواهید می توانید به ضبط ویدیو ادامه دهید. دستگاه در هر بار می تواند تا ۲۰ صحنه ی فوق آهسته در یک ویدیو ضبط کند.

در پرچمدار هواوی و سونی عملکرد خودکاری وجود ندارد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و خودتان هستید که باید دکمه ی شاتر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را درست در لحظه ی صحیح فشار دهید. اما انجام این کار به سادگی گفتنش نیست و بسیاری اوقات پیش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می آید که به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خاطر چند دهم ثانیه تعلل، صحنه ای که می خواهید را از دست می دهید.

نمونه ویدیوها

اما از تعاریف که بگذریم، نوبت به تماشای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ویدیوی فوق آهسته می رسد که با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گلکسی S9 پلاس ضبط - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده اند و عملکرد دستگاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در دنیای واقعی نشان می دهند. در این ویدیوها برخی از اتفاقات روزمره را مشاهده می کنیم که در حالت عادی چندان توجهی جلب نمی کنند، اما دیدن همین اتفاقات به شکل فوق آهسته می تواند به مراتب جذاب و سرگرم کننده باشد.

اپلیکیشن گالری S9 به شما امکان می دهد پس از ضبط ویدیوهای فوق آهسته آنها را ویرایش کنید یا روی آنها موسیقی قرار دهید، چون به شکل پیشفرض ویدیوها در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بخشی که فوق آهسته ضبط شده بدون صدا هستند.

ساعت ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سرگرمی با اتفاقات روزمره

اما همانطور که در ویدیوها هم مشخص است، هرچه نور محیط بهتر باشد و به سوژه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هم نزدیک تر باشید، نتیجه نهایی جذاب تر می شود. اگر حرکت سوژه زیاد باشد، احتمال دارد گاهی اوقات برای فوکوس دقیق هم با مشکل مواجه شوید. به هر حال باید توجه داشت که این ویژگی اخیراً به دنیای موبایل اضافه شده و هنوز در اولین مراحل توسعه قرار دارد، بر همین اساس انتظار می رود به مرور بهتر شود. مثلاً هواوی اخیراً اعلام کرده قصد دارد قابلیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ضبط ویدیوهای فوق آهسته به شکل خودکار (مثل آنچه پرچمدار سامسونگ انجام می دهد) - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را با بروزرسانی نرم افزاری به P20 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Pro اضافه کند.

قبلا برای فیلمبرداری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فوق آهسته به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تجهیزات حرفه ای بسیار گران قیمت نیاز بود، اما حالا فقط با داشتن یک گوشی پرچمدار امروزی، به راحتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می توانید با همان اشیای روزمره که اطراف همه ما هست ویدیوهای جذابی تولید کنید و مدتها سرگرم شوید. اگر تلفن هوشمند شما قادر باشد ویدیوی فوق آهسته ضبط کند، از این قابلیت برای ثبت چه صحنه هایی استفاده می کنید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone