🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35587.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با SpearHead 360 آشنا شوید؛ کامیونتی که قادر است گوشی‌ها را از ۵۰۰ متری هک کند

چندی پیش در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شد، مبحث حفظ حریم شخصی کاربران به مسئله بسیار مهمی تبدیل شده و شرکت‌های ...

چندی پیش در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شد، مبحث حفظ حریم شخصی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - کاربران به مسئله بسیار مهمی تبدیل شده و شرکت‌های زیادی سعی کردند که قوانین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - خود در این راستا تغییر داده و به کاربران اطمینان دهند که هیچ خطری اطلاعات آنها را تهدید نمی‌کند. با این حال با این حال شرکتی به نام WiSpear، اخیراً کامیونتی به نام SpearHead 360 تولید کرده که قادر است که تلفن‌های هوشمند را از فاصله ۵۰۰ متری هک کند.

این وسیله‌ی نقلیه با استفاده از ۲۴ آنتن نصب شده روی خود سعی می‌کند از فواصل دور آیفون‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود را مشاهده کرده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - و هدف خود را انتخاب کند. سیستم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - منحصر به فرد این وسیله‌ی نقلیه پس از نفوذ به تلفن‌های هوشمند، قادر است به ۴ روش مختلف گوشی‌های متصل به وای فای را قفل گشایی کرده و به اطلاعاتشان دسترسی پیدا کند.

SpearHead 360 علاوه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - بر این سیستم هک موبایل ‌های هوشمند، به چهار بدافزار مختلف مجهز شده و می‌تواند بدین وسیله، برای گجت‌هایی با سیستم‌عامل اندورید و iOS مشکل ایجاد کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان

برخی از هکر‌ها اطلاعات دست اولی از آسیب پذیر‌های دو سیستم‌عامل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - یاد شده در اختیار دارند که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - به نقطه نفوذ مناسبی برای دیگران تبدیل شوند و به نظر می‌رسد سیستم تعبیه شده در این کامیونت از همین نقاط ضعف استفاده کرده تا هکر‌ها بتوانند بدین شکل بدافزار‌های خود را در موبایل کاربران فعال کنند.

بدین ترتیب صاحب این ون با پارک کردنش در محلی مناسب قادر خواهد بود چندین گوشی را که در فاصله‌ی ۵۰۰ متری‌اش قرار دارند به صورت همزمان هک کرده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - و به آنها نفوذ کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان

SpearHead 360 قیمتی معادل ۳.۵ تا ۵ میلیون دلار دارد و برای نیروهای پلیس محلی، قدری گرانقیمت است. ضمن اینکه تجیهزات جانبی مفیدی شامل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - پهپاد و یک کوله پشتی مخصوص به همراه این کامیونت عرضه خواهد شد که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - عملکرد مشابهی را در پیش گرفته و به موبایل کاربران نفوذ کند.

این تجهیزات جانبی نیز قیمتی معادل ۱.۲ میلیون دلار خواهدن داشت و بعید نیست بسیاری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - از نیرو‌های جاسوسی و پلیس این وسیله را تهیه کنند تا در ماموریت‌های مهم خود بتوانند برگ برنده‌ای را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریمان استان خراسان - از آن خود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone