🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35588.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر یکپارچه اسمارت دسک با سه مانیتور و طراحی متفاوت رونمایی شد [تماشا کنید]

کمپانی ساخت تجهیزات صنعتی «سِمترِکس» کامپیوتر جدیدی را معرفی کرده که ایده کامپیوترهای یکپارچه را یک گام فراتر از سایر نمونه ها می برد. کامپیوتر SmartDesk هر چیزی از میز با سه مانیتور تا اسکنر را دارد ...

کمپانی ساخت تجهیزات صنعتی «سِمترِکس» کامپیوتر جدیدی را معرفی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده که ایده کامپیوترهای یکپارچه را یک گام فراتر از سایر نمونه ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می برد.

کامپیوتر SmartDesk هر چیزی از میز با سه مانیتور تا اسکنر را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد و تمام نیازمندی ها برای یک دفتر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کار مدرن را در خود جای داده. اسمارت دِسک به سه مانیتور 24 اینچی با پنل IPS با رزولوشن 1920 در 1080 مجهز شده که در مجموع مانیتوری 72 اینچی را تشکیل می دهند.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت دسک شامل 256 گیگابایت SSD و یا یک تربایت هارد دیسک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است، از 16 گیگابایت رم بهره می برد و به کارت گرافیک کوادرو P620 یا کوادرو P1000 انویدیا مجهز شده است.

به گفته سازنده، به یک سیستم لمسی اختصاصی مجهز شده و از سیستم عامل ویندوز 10 پرو بهره می برد. پردازنده در نظر گرفته شده برای آن از نسل هشتم سری Core i7 اینتل است و به یک درگاه USB 3.1 Type-C، دو درگاه USB 3.1 استاندارد، دو درگاه USB 2، یک درگاه صدا و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درگاه شبکه اترنت مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پردازنده، مادربودر و سایر قطعات مرتبط در زیر میز جای گرفته و کیبورد به همراه تاچ پد با میز یکپارچه شده. همچنین سطح میز به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عنوان یک اسکنر عمل می کندو می توانید سندی را روی میز قرار داده و با تنها یک کلیک آن را اسکن کنید. علاوه بر این، سطح - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میز کاربرد دیگری هم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد: شارژ بی سیم گوشی همراه.

اسمارت دسک وزنی 54 - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کیلوگرمی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توانید ارتفاع میز آن را به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لطف موتورهای ویژه تنظیم کنید. در سمت راستِ میز، کشوی کوچکی قرار گرفته که با باز کردن آن به دو هدست تو گوشی دسترسی پیدا می کنید. در نهایت باید گفت که اسمارت دسک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ظاهری زیبا و بدنه ای براق دارد که خبری از سیم های پر تعداد آویزان شده از پشت کیس کامپیوتر در آن نیست.

اما سِمترِکس برای این طراحی ویژه قیمت بالایی را از مشتاقان طلب می کند: 3999 دلار. البته می توانید سیستمی با سخت افزارهای مشابه را با قیمتی بسیار کمتر از این جمع کنید، اما حداقل از نظر زیبایی ظاهری، آن کجا و اسمارت دسک کجا.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone