🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35607.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از دو نمایشگر به داک سامسونگ دکس می آید

سامسونگ دکس قرار است در آینده از نمایشگرهای دوگانه پشتیبانی کند و بر اساس گزارش ها احتمالاً تبلت آتی کمپانی، گلگسی تب اس 4 نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد. داک های دکس سامسونگ ...

سامسونگ دکس قرار است در آینده از نمایشگرهای دوگانه پشتیبانی کند و بر اساس گزارش ها احتمالاً تبلت آتی کمپانی، گلگسی تب اس 4 نیز از این قابلیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - پشتیبانی خواهد کرد.

داک های دکس سامسونگ امکان اتصال نمایشگر به گوشی های پرچمدار سری گلکسی را فراهم می کنند. علاوه بر این کاربران امکان شارژ همزمان دستگاه نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش وبسایت سم موبایل با استفاده از داک دکس نمایشگر تبلت به عنوان نمایشگر دوم عمل خواهد کرد. با این حال مشخص نشده که سیستم نمایشگر دوگانه مورد بحث به چه صورت عمل خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی

باید اشاره کرد که در بین مواردی که سامسونگ پیش از این معرفی کرده، نه طرح داک دکس اخیر و نه مدل های دیگر نمی توانند زاویه قرارگیری مناسبی را برای تبلت ها ارائه دهند، در نتیجه مشخص نیست تبلت قرار است به چه صورت از دکس فعلی بهره ببرد.

شاید سامسونگ انتظار دارد کاربران کاور ویژه مجهز به کیبوردی را که به تازگی اطلاعاتی از آن فاش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - شده بود به همراه گلگسی تب اس 4 خریداری کنند. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - انتظار می رود این کاور به همراه تبلت مذکور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - رونمایی شود. کاور مورد بحث احتمالاً زاویه دید بهتری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - را برای گلکسی تب اس 4 فراهم خواهد کرد.

به تازگی و با به عرضه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - به روز رسانی اندروید 8.0، سامسونگ قابلیت های جدیدی را به دکس افزوده بود که یکی از مفیدترین آنها استفاده از نمایشگر گوشی هوشمد به عنوان ترک پد بود. به نظر می رسد اضافه کردن قابلیت نمایشگر دوم می تواند قدم بعدی در راه بهبود کارایی دکس باشد.

انتظار می رود گلکسی تب اس 4 در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) و احتمالاً در رویداد IFA برلین معرفی شود. علاوه بر این احتمالاً در همان زمان نیز شاهد عرضه به روز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - رسانی جدیدی برای پرچمداران سری گلکسی اس و نیز گلکسی نوت به منظور پشتیبانی از دو نمایشگر به واسطه دکس خواهیم بود. گلکسی تب اس 4 احتمالاً از نمایشگری 10.5 اینچی به همراه چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد بود.

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone