🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35608.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نتایج تست‌ها نشان می‌دهد که iOS 12 روی سرعت آیفون‌های قدیمی اثر مثبت دارد

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که امسال هنگام رونمایی از iOS 12 عنوان شد، تأثیر مستقیم آن بر افزایش سرعت آیفون‌های قدیمی بود. کریگ فدریگی، معاون محصولات نرم‌افزاری اپل در رویداد WWDC از تأثیرات مثبت iOS ...

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که امسال هنگام رونمایی از iOS 12 عنوان شد، تأثیر مستقیم آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - بر افزایش سرعت آیفون‌های قدیمی بود. کریگ فدریگی، معاون محصولات نرم‌افزاری اپل در رویداد WWDC از تأثیرات مثبت iOS 12 روی پرفرمنس آیفون و آیپد سخن گفت و ادعا کرد که با این نسخه سیستم عامل، اپلیکیشن‌ها ۴۰ درصد سریع‌تر و کیبورد ۵۰ درصد سریع‌تر از گذشته روی صفحه ظاهر می‌شود.

آمار و ارقامی که اعلام شد، در مقایسه با دستگاهی است که iOS 11.4 را اجرا می‌کند و تا امروز در حد ادعا بوده است. اما وبسایت CNET برای تأیید صحت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - و سقم این ادعا، اخیرا تستی انجام داده که سرعت iOS 12 را با iOS 11.4 مقایسه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - می‌کند. این تست روی دو آیفون 5s شانزده گیگابایتی با شرایط یکسان انجام شده تا نتیجه حاصله عادلانه باشد.

به گزارش سی نت، به نظر می‌رسد که بخش اعظم ادعاهای اپل درست از آب درآمده. آیفونی که در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - این تست iOS 12 را اجرا می‌کرد توانست مرورگر سافاری را ۳.۵ ثانیه زودتر از دستگاه دیگر بارگذاری کند. این موضوع برای اپلیکیشن Mail هم صادق بود که البته این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - بار ۰.۲۵ ثانیه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - افزایش سرعت بارگذاری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - را شاهد بودیم.

اما در مورد دوربین، کیبورد در آی مسیج و سیری iOS 12 موفق شد که بارگذاری را به ترتیب ۰.۵ ثانیه، ۱ ثانیه و ۰.۵ ثانیه سریع‌تر از iOS 11.4 به اتمام برساند. با این اوصاف اگر همین ثبات فعلی در نسخه نهایی iOS 12 هم لحاظ شود، کاربران آیفون‌های قدیمی می‌توانند پاییز امسال شاهد افزایش سرعت کار با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - گوشی محبوب‌شان باشند.

وبسایت سی نت ویدیویی از تست خود را منتشر کرده که تماشایش خالی از لطف نیست. توصیه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - می‌کنیم در ادامه حتما این تست دقیق و اصولی را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone