🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35577.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مصاحبه با بنیان‌گذار اپلیکیشن قبولی: ما از کتاب تست مؤثر تر هستیم

آموزش در ایران وارد یک دوره گذار شده؛ روش‌های سنتی کم کم جای خود را به شیوه‌های مدرن آموزشی می‌دهند و استارتاپ‌ها با شور و انگیزه‌ای مثال زدنی به این کار سرعت می‌بخشند. شاید اثرات ...

آموزش در ایران وارد یک دوره گذار شده؛ روش‌های سنتی کم کم جای خود را به شیوه‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - مدرن آموزشی می‌دهند و استارتاپ‌ها با شور و انگیزه‌ای مثال زدنی به این کار سرعت می‌بخشند. شاید اثرات واضح این حرکت را هم بتوانیم این روزها در کنکور و ابزارهای کمک آموزشی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - مرتبط - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - با آن ببینیم.

این روزها شاهد ظهور اپ‌هایی هستیم که هر کدام به نحوی برای آمادگی کنکوری‌ها تلاش می‌کنند؛ یکی تمرکز خود را بر آموزش‌های ویدیویی و تشریح مسائل گذاشته، دیگری روی مشاوره و برنامه‌ریزی و مواردی هم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - هستند که با «آزمون‌سازی شخصی» به این روند آماده‌سازی یاری می‌رسانند.

«قبولی» در دسته سوم قرار می‌گیرد؛ اپلیکیشنی که به واسطه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - رویکرد متفاوتش در آماده‌سازی کنکور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - با استقبال کاربران مواجه شد و در جشنواره وب و موبایل امسال توانست به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - عنوان بهترین اپلیکیشن آموزشی از دیدگاه مردم انتخاب شود. برای آشنایی بیشتر با قبولی و خدماتی که ارائه می‌کند در واپسین روزهای بهار مهمان دفتر این شرکت در تهران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - بودیم و با یکی از بنیان‌گذاران این استارتاپ به گپ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - و گفتگو پرداختیم.

پرواز بلند با بال‌های کوچک

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران
میلانی با طمأنینه و اعتماد به نفس خاصی صحبت می‌کند، به همه سؤالات پاسخ های کوتاه و دقیق می‌دهد و مشخصا روی کارش مسلط است. هر چند خیلی دوست ندارد که در مورد عملکرد مالی و درآمدزایی قبولی به ما اطلاعات زیادی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - بدهد.

زنگ درب را که می‌زنیم، آقای مدیر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - عامل خودش شخصا با رویی باز و گشاده به استقبال‌مان می‌آید و ما را برای مصاحبه به اتاق کارش دعوت می‌کند. «سید احمد میلانی» متولد سال 67 است و با مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه UCL لندن فارغ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - التحصیل شده. می‌گوید از ابتدا خیلی به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - مدرک اعتقادی نداشته و همیشه کار را به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - درس ترجیح می‌داده، برای همین تحصیلات آکادمیک را بیشتر از لیسانس ادامه نداده و بلافاصله بعد از دانشگاه به آمریکا مهاجرت کرده و مدتی را هم آنجا به عنوان مهندس شبکه در شرکت پرآوازه «سیسکو» مشغول کار بوده است.

«از همان روز اول که برای تحصیلات به خارج از کشور رفتم تصمیم نداشتم برای همیشه آنجا بمانم. به خاطر همین برگشتم. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - بعد از برگشت به ایران با چند نفر از دوستان قدیمی تصمیم گرفتیم که یکی از پروژه‌های نیمه‌کاره‌مان در حوزه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - خدمات زیرساخت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - را ادامه بدهیم. استارتاپی را با محوریت دفتر کار مجازی شروع کردیم که متأسفانه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - به نتیجه نرسید، اما تقریبا یک سال و نیم پیش بود که کار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - اپلیکیشن«قبولی» را آغاز کردیم.»

ایده اولیه قبولی از اپلیکیشن آماده‌سازی شرکت در آزمون پزشکی انگلستان الگوبرداری شده

ایده اولیه قبولی از یک اپلیکیشن خارجی الهام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - گرفته شده؛ برنامه‌ای برای آماده‌سازی شرکت در آزمون پزشکی انگلستان که محصول بسیار موفق و مؤثری بوده و همین اعضای تیم قبولی را وا داشته که نمونه بومی چنین اپی را برای آزمون‌های داخلی مهم کشور بسازند که بدون شک «کنکور» مهم‌ترین آن‌هاست.

میلانی می‌گوید که مسئله «آموزش» در ایران یکی از حوزه‌هایی است که به شدت در باتلاق روش‌های سنتی گرفتار آمده و کمتر از سایر حوزه‌ها به آن بها داده شده. همین دغدغه هم باعث شده که قبولی را بسازند تا به قول خودش بچه‌های پشت کنکوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - برای تست زدن و مرور کتاب‌ها لازم نباشد که با خودشان کتاب‌های سنگین و قطور را به این طرف و آن طرف بکشند.

میلانی یکی از هم‌بنیان‌گذاران قبولی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - است که به همراه دو نفر دیگر، هر سه کار بر روی اپلیکیشن را به طور نیمه وقت و با بودجه اندکی آغاز کردند. از او در مورد مقدار بودجه اولیه کار می‌پرسم که پاسخ عجیبی می‌دهد: «با چه بودجه‌ای؟ با هیچ بودجه‌ای!»

البته وقتی با چشم‌های گرد شده از تعجب من مواجه می‌شود و کمی اصرار می‌کنم، جزئیات بیشتری در اختیارمان می‌گذارد:

«قبولی بودجه اولیه نداشت، اما طبیعتا در مسیر توسعه برایش خرج کرده‌ایم. برای شروع کار بزرگترین سرمایه‌ای که روی قبولی گذاشتیم وقت خودمان بود و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - شاید ۵ تا ۱۰ میلیون تومان هزینه؛ از جیب خودمان و هر زمان که پروژه ایجاب می‌کرد به آن پول تزریق می‌کردیم.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران
اعضای تیم قبولی در حال برگزاری جلسه هفتگی

قبولی تا امروز صرفا روی سرمایه خصوصی متکی بوده و به گفته میلانی، تا کنون از سوی دولت یا سازمان آموزش و پرورش پیشنهاد حمایتی نداشته. تنها ارتباطی که تا‌ امروز میان قبولی و آموزش و پرورش شکل گرفته در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - راستای کسب مجوز فعالیت (که میلانی از آن با عنوان «تأییدیه کیفی» یاد می‌کند) بوده که ظاهرا تأثیر چندانی هم روی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - اپلیکیشن نداشته است. سوژه مصاحبه ما در ادامه با خنده می‌گوید که این مجوزها را صرفا برای این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - گرفتیم که بعدا برای کارمان مشکلی پیش نیاید!

از او در مورد مقدار بودجه اولیه کار می‌پرسم که پاسخ عجیبی می‌دهد: «با چه بودجه‌ای؟ با هیچ بودجه‌ای!»

یقینا نبود ارتباطی منسجم میان استارتاپ‌های این چنینی و سازمان آموزش و پرورش (که می‌توانند مکمل کار یکدیگر باشند) موضوع تأسف آور و قابل تأملی است. شاید با تشکیل یک جامعه از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - استارتاپ‌های فعال در حوزه محصولات آموزشی، در آینده ارتباطات بهتری میان دولت و توسعه‌دهندگان این محصولات شکل بگیرد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - که به گفته میلانی، متأسفانه تا امروز - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کلیه تلاش‌ها در این راستا به در بسته خورده‌اند.

«ندانستن این که چه کار کنیم و چه مجوزهایی را کسب کنیم که فردا برای فعالیت‌مان مشکلی پیش نیاید هم دغدغه بزرگی بود.»

میلانی ضمن انتقاد از نبود شفافیت در طی روند قانونی فعالیت اپلیکیشن‌های آموزشی به ما از مشکلات مالیاتی، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - بیمه، کپی رایت و ... هم گفت و آن‌ها را جزو مسائلی دانست که در شروع کار زحمت زیادی به دوش اعضای تیم سازنده انداختند.

ما رقیب نداریم

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران

میلانی در حوزه کاری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - قبولی ادعا می‌کند طی یک سال و دو ماهی که از انتشار اپ گذشته، هنوز هیچ رقیب - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - «مستقیمی» ندارند. دلیل این ادعا اینجاست که بسیاری از اپلیکیشن‌های آموزشی، مبحث آموزش از طریق ویدیو یا برگزاری دوره‌های آنلاین را هدف قرار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - داده‌اند و قبولی به عنوان یک اپلیکیشن «آزمون‌ساز» تنها نمونه‌ای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - است که با مجوزهای لازم در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - ایران فعالیت می‌کند.

«هدف قبولی تسهیل آمادگی شما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - برای شرکت در یک آزمون است. سرویسی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - که امروز - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - در قبولی می‌دهیم، یک خودآزمون محسوب می‌شود؛ محصولی که می‌تواند از کاربر آزمون بگیرد، به او مشاوره بدهد و بگوید که نقاط قوط و ضعفش کجاست و روی چه موضوعاتی باید بیشتر کار کند.»

«ادعا نداریم که از کلاس کنکور می‌توانیم مؤثر تر باشیم»

قبولی در حال حاضر این آزمون‌سازی را برای تست‌های کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - آزمون‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - استخدامی و آزمون‌ راهنمایی و رانندگی انجام می‌دهد. البته میلانی می‌گوید که حوزه‌های تحت پوشش اپلیکیشن در حال گسترده شدن هستند و به قول خودش قبولی هر جایی هست که آزمونی وجود داشته باشد تا بتواند آمادگی برای آن را تسهیل کند.

البته کلاس‌های کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی هم همین کار را انجام می‌دهند، و شاید در دیدگاه بعضی از افراد این روش‌ها همچنان نسبت به آموزش مجازی مؤثرترند. با این شرایط از او می‌پرسم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - فکر می‌کنید قبولی چه چیزی دارد که بتواند جایگزین روش‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کلاسیک و نسبتا جا افتاده میان مردم باشد؟

«قبولی از کتاب تست مؤثر تر است به این خاطر که هم به‌روز تر و هم کار با آن راحت‌تر است، اما ادعا نداریم که از «کلاس کنکور» می‌توانیم مؤثر تر باشیم چرا که ما صرفا یک ابزار کمک آموزشی هستیم.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران
پیش از مصاحبه در مورد خوش مشرب بودن میلانی شنیده بودم. رفتار صمیمانه اش با کارمندان و جو دوستانه شرکت کاملا مؤید این موضوع بود.

به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - عقیده او بین موفق شدن در یک آزمون و تست زدن، رابطه مستقیمی وجود دارد و قبولی از این بابت مؤثر است که همین امر تست‌زنی، یادگیری اشتباهات و تثبیت موضوعات در ذهن را تسهیل کرده. در واقع با در دست داشتن اپلیکیشنی که همه جا همراه شماست، امکان آزمون‌سازی دارد و پاسخ‌ها را به طور تشریحی ارائه می‌کند دیگر نیازی به حمل کتاب تست نخواهید داشت.  البته می‌گوید قبول دارد که برای بعضی دروس (مثل واحدهای تخصصی ریاضی، فیزیک و ...) صرفا تکیه به اپلیکیشنی مثل قبولی کافی نیست و در این زمینه هنوز کلاس‌های حضوری تأثیرگذاری خاص خود را دارند.

در ادامه از کنکور می‌پرسم و برنامه‌های ویژه‌ای که قبولی برای پشت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کنکوری‌ها تدارک دیده. بنیان‌گذار اپلیکیشن می‌گوید که برای برنامه‌ریزی کنکور امسال کمی دیر شده به این خاطر که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - پشت کنکوری‌ها تا حالا منابع درسی‌شان را انتخاب کرده‌اند و قبولی صرفا برای تست‌زنی می‌تواند به کمک‌شان بیاید:

«به خاطر نزدیکی به کنکور، قیمت بسته پیش‌دانشگاهی قبولی را با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - 75 درصد تخفیف به شانزده هزار تومان رسانده‌ایم تا پشت‌کنکوری‌ها به عنوان یک ابزار راحت و در دسترس آن را بگیرند و استفاده کنند. اما بر خلاف کنکور ارشد که بسیاری از افراد در فاصله یکی دو ماه مانده به آزمون شروع به خواندن می‌کنند، کنکور کارشناسی اینطور نیست و نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدتی است که ما با ارائه تخفیف فعلا ابزاری ارائه کردیم که بچه‌ها بتوانند در روزهای باقی مانده از آن استفاده کنند.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران

میلانی البته در ادامه می‌گوید که از سال‌های بعدی با برگزاری «آزمون‌های آنلاین» در قبولی می‌خواهند برنامه‌های بهتری برای پشت‌کنکوری‌ها در نظر بگیرند و اولین آزمون آنلاین اپلیکیشن هم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. می‌پرسم برای پیشگیری از تقلب در این آزمون‌ها چه‌ کار می‌کنید؟

«اولا کسی که تقلب می‌کند دارد خودش را گول می‌زند و آماری که از این کار بدست می‌آورد هیچ فایده‌ای برایش ندارد. ضمنا قبولی دقیقا می‌داند که یک دانش‌آموز چگونه تست می‌زند و در کدام درس‌ها ضعیف است یا قوی. بنابراین در آزمون‌های آنلاین برایمان کاملا محرز می‌شود که کاربر تقلب کرده یا نکرده و این موضوع را به اطلاع او می‌رسانیم. اما در کل نمی‌توان جلوی این موضوع را گرفت چرا که یک عده همیشه جامعه خطا هستند و زمان می‌برد که فرهنگ استفاده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - از آزمون‌های آنلاین به طور کامل جا بیفتد.»

«نرخ تعامل» کاربران نسخه آیفون بالاتر بوده است

قبولی در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده و از همین حیث متفاوت از رقبایش عمل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کرده، چرا که بسیاری از اپلیکیشن‌های آموزشی نسبت به ارائه نسخه‌ای برای آیفون و آیپد بی‌توجه هستند. از میلانی دلیل ارائه نسخه iOS و سرمایه‌گذاری روی این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - را می‌پرسم و این که تا امروز چه بازخوردهایی از این کار بدست آورده‌اند.

می‌گوید علیرغم این که بازار اندروید جمعیت بیشتری دارد و نسخه اندروید قبولی هم امکانات بیشتری نسبت به نسخه iOS ارائه کرده، با این وجود «نرخ تعامل» کاربران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - نسخه آیفون بالاتر بوده و کاربران این نسخه تمایل بیشتری به هزینه کردن در آن نشان داده‌اند.

تسلط - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کامل تیم بر برنامه‌نویسی iOS هم یکی دیگر از دلایلی بوده که دوست‌ داشته‌اند حتما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - توسعه این نسخه را هم در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - برنامه‌هایشان داشته باشند. البته آی مک‌های متعددی که روی میز کارکنان قبولی دیدیم هم کاملا مؤید علاقه ویژه تیم قبولی به اکوسیستم اپل بود!

هنوز به مرحله سوددهی نرسیده‌ایم

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران

قبولی طی یک سال و دو ماهی که از انتشار اپلیکیشنش گذشته، آمار و ارقام خوبی بدست آورده که از میلانی می‌خواهیم بعضی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - از آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارد:

«ما در یک سال گذشته، تقریبا حدود 200 هزار نصب داشته ایم که شاید تا امروز 100 هزار موردشان نصب فعال بوده‌اند. از نظر ما هر فردی که طی دو ماه گذشته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - از قبولی استفاده کرده مشمول آمار نصب فعال می‌شود. در روز هم بین هزار تا دو هزار نفر از اپلیکیشن استفاده می‌کنند و حول و حوش کاربران فعال ماهانه ما هم به 40 هزار نفر می‌رسد.»

قبولی از طریق پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای و دریافت حق اشتراک بابت دسترسی به سؤالات درآمدزایی می‌کند و برای همیشه هم به همین منوال پیش خواهد رفت. با این وجود چالشی که بر سر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - راه اپلیکیشن‌های این چنینی مطرح می‌شود فصلی بودن و استفاده مقطعی از آن‌هاست.

قبولی از شروع کار تا امروز حدود 200 هزار نصب داشته است

مطمئنا وقتی زمان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کنکور به اتمام می‌رسد، کسی به سراغ قبولی نخواهد رفت. برای همین از میلانی می‌پرسم که در شرایط افت کاربر چگونه درآمدزایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌کنید؟

«اینطور نیست که خرید ما تعطیل شود. شاید بعد از کنکور افتی داشته باشیم، اما محتوای دیگری هست که آن افت را جبران کند، به عنوان مثال آزمون استخدامی یا آزمون زبان. چون در حوزه‌های مختلف هستیم رشته‌های مختلف‌مان برایمان درآمدزایی می‌کنند.»

با این وجود، قبولی هنوز به مرحله سوددهی نرسیده. میلانی می‌گوید که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - اپلیکیشن طی مدت فعالیتش تا امروز هزینه‌های جاری‌اش را در می‌آورده اما فعلا تمرکز شرکت روی تبلیغات بیشتر برای اپلیکیشن است و اگر درآمدی حاصل می‌کنند، خودشان مبلغی روی آن می‌گذارند و خرج تبلیغات می‌کنند.

مشاور تست‌زنی امروز، پلتفرم آزمون‌های آنلاین فردا

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران
عکس یادگاری از تمام بچه های قبولی در یک قاب

«ما تنها راه حل هوشمندسازی نخواهیم شد. قبولی در آینده جزایر مختلفی در سرویس‌دهی خواهد داشت که هر کدام به تنهایی کار می‌کنند. اما در حال حاضر آزمون‌سازی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - شخصی و مشاوره کارهایی است که انجام می‌دهیم و روی آن متمرکز هستیم.»

به گفته میلانی، قبولی فعلا روی حوزه آزمون‌سازی و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - مشاوره تست‌زنی متمرکز شده اما در آینده می‌خواهد پلتفرمی برای برگزاری آزمون‌های آنلاین و البته اکوسیستمی برای ایجاد ارتباط مجازی میان معلم و دانش‌آموزان باشد. همچنین نسخه تحت وب اپلیکیشن هم به زودی منتشر می‌شود تا برای دسترسی به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - آن لزوما نیازی به نصب اپلیکیشن نداشته باشید. اما وقتی از دیدگاهش در مورد آینده اپلیکیشن‌های آموزشی می‌پرسم، این گونه پاسخم را می‌دهد:

«خیلی خوب خواهد بود. با توجه به موفقیت اپلیکیشن‌های مشابه خارجی، انتشارات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - کاغذی که بسته شده‌اند، کلاس‌های کنکوری که جای خود را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - به یک بوت کمپ ویدیویی داده‌اند می‌توان متوجه شد که ایران هم در همین مسیر قرار دارد. اما کسانی که مثل ما در حوزه آموزش کار می‌کنند باید صبر داشته باشند چرا که مشکلات این حوزه کم نخواهد بود. ما به عنوان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - یک مجموعه انتفاعی بسیار کوچک، قطعا رقبای بزرگی بر سر راه خواهیم داشت که اگر برایشان خطری داشته باشیم ممکن است نسبت به ما واکنش نشان ‌دهند.»

«وقتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - در مدرسه می‌گویند که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - برای موفقیت گوشی‌ات را کنار بگذار، کار ما را برای اثبات تأثیرگذاری روش‌مان دشوار می‌کنند»

البته در ادامه می‌گوید که خوشبختانه تا امروز با برخوردی از سوی رقیبان سنتی مواجه نبوده‌اند چرا که هدف‌شان تخریب حوزه کاری دیگران نیست و با این دیدگاه که ابزاری برای کمک به ابزارهای موجود دیگر برای پیشرفت آموزش باشند، در بازار حضور دارند.

«هیچ موفقیتی یک شبه بدست نمی‌آید. باید صبر کنیم، دوام بیاوریم، خرج کنیم و به شکم‌مان سنگ ببندیم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - که بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم. فکر می‌کنم هنوز برای جا افتادن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - فرهنگ استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی زمان زیادی باقی مانده. وقتی در مدرسه به دانش‌آموز می‌گویند که برای موفقیت در درس گوشی‌ات را کنار بگذار، این موضوع کار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - ما را برای اثبات تأثیرگذاری روش‌مان دشوار می‌کند.»

میلانی راه حل این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - مشکل را انتشار آمار و ارقام استفاده از قبولی و ارائه آن به نهادهای سنتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - می بیند و می گوید باید تأثیرگذاری این اپلیکیشن‌ها را از این طریق جا بیندازیم. باید نشان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - دهیم که در صورت گسترش استفاده از آن‌ها چقدر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محمودآباد استان مازندران - در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌شود و چقدر می‌توانیم وقت‌های زائد گشت و گذار در موبایل برای دانش‌آموزان را به وقت مفید تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone