🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35589.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بتای عمومی iOS 12 منتشر شد

اپل حدود سه هفته پیش از iOS 12 رونمایی کرده و همان روز نسخه بتای توسعه دهندگان را منتشر کرد. حالا نوبت به ارائه بتای عمومی iOS 12 برای دستگاه های سازگار با آن رسیده است. در ...

اپل حدود سه هفته پیش از iOS 12 رونمایی کرده و همان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روز نسخه بتای توسعه دهندگان را منتشر کرد. حالا نوبت به ارائه بتای عمومی iOS 12 برای دستگاه های سازگار با آن رسیده است.

در صورتی که شما هم به آزمایش این نسخه از سیستم عامل محبوب اپل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - علاقه دارید باید به این لینک مراجعه کنید. پیش از هرچیز باید دستگاهتان را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در برنامه بتا ثبت کرده و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سپس از سیستم عامل فعلی یک بکاپ تهیه کنید، با این کار در صورت بروز مشکل در نصب نسخه بتا می‌توانید سریعا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به سیستم عامل پایدار قبلی‌ برگردید.

گام بعدی باز کردن صفحه beta.apple.com/profile در آیفون یا آیپد و دانلود پروفایل است. اکنون با مراجعه به بخش بروزرسانی در منوی تنظیمات می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توانید بتای iOS 12 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را دریافت کنید.

اپل در iOS 12 بیش از آنکه به فکر ارائه قابلیت های جدید و مهیج باشد، روی بهسازی سیستم، افزایش سرعت و اجرای روانتر تمرکز کرده است. iOS 12 به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی قدرتمندتر در مواقع نیاز، کارایی پردازنده را بالاتر می برد اما در مواقع دیگر با کاهش سربار پردازنده به ذخیره باتری کمک خواهد کرد.تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به قابلیت‌ های سه‌بعدی جدیدی برای پلتفرم واقعیت افزوده ARKit، اپلیکیشن Measure برای اندازه گیری اشیاء، اضافه شدن قابلیت میانبر به دستیار هوشمند سیری، امکان دسته بندی نوتیفیکیشن ها و قابلیت جدید Screen Time برای جلوگیری از اعتیاد کاربران به موبایل اشاره کرد.

به گفته اپل کلیه دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مبتنی بر iOS 11 از نسخه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بتای iOS 12 پشتیبانی خواهند کرد بنابراین آیفون های ۱۰، ۸، ۸ پلاس، ۷ و ۷ پلاس در صف اول دریافت به روزرسانی قرار خواهند داشت. پس از این نوبت مدل‌های قبلی از جمله آیفون ۶ اس، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۶ اس پلاس و در نهایت آیفون ۶، ۶ پلاس، SE و ۵ اس خواهید رسید. در میان تبلت ها نیز مدل هایی نظیر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۱۷، آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و آیپد ۹.۷ اینچی قرار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone