🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35605.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

قربانیان باج افزار Thanatos اکنون می‌توانند فایل‌های خود را رایگان پس بگیرند

باج افزار Thanatos در بهمن ماه سال گذشته سیستم‌های ویندوز را هدف قرار داد و نسخه‌هایی مختلفی از آن نیز طی ماه‌ها بعد عرضه شد تا نشان دهد که طراحان این بد افزار هنوز خطری ...

باج افزار Thanatos در بهمن ماه سال گذشته سیستم‌های ویندوز را هدف قرار داد و نسخه‌هایی مختلفی از آن نیز طی ماه‌ها بعد عرضه شد تا نشان دهد که طراحان این بد افزار هنوز خطری جدی به شمار می‌روند. بد افزار یاد شده پس از آلوده ساختن اطلاعات کاربر از او در خواست می‌کرد که با پرداخت مبلغی به خصوص، فایل‌های خود را پس بگیرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران

قربانیان باج افزار تاناتوس حتی با پرداخت مبلغ خواسته شده نیز قادر نبودند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - که فایل‌های خود را قفل گشایی کرده و آنها را پس بگیرند اما به نظر می‌رسد که اکنون مشکل رفع شده است.

در حال حاضر این قربانیان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - قادر خواهند بود که با استفاده از ابزار رمزگشایی جدیدی که پژوهشگران امنیتی ساخته‌اند بدون پرداخت هیچ مبلغی، فایل‌هایشان را دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران

این بد افزار با نمونه‌های دیگر قدری متفاوت بود و بیت کوین درخواست نمی‌کرد اما در عوض از کاربر می‌خواست تا از طریق رمزپول‌های دیگر نظیر اِتریم، زد کَش یا بیت کوین کَش به پرداخت مبلغ خواسته شده بپردازد.

با این حال، اگر کاربری به پرداخت بهای خواسته شده تن می‌داد نیز قادر نبود فایل‌های خود را دریافت کند چرا که در پروسه‌ی رمزگذاری تاناتوس مشکلی اساسی وجود داشت. برخی معتقد بودند که این مشکل عمدی به وجود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - آمده و هکر‌های طراح این باج‌ افزار‌ها قصد دارند که با نبود راهی برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - قفل گشایی اطلاعات، توانایی خود را به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - رخ کاربران و دیگر هکر‌ها بکشانند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران

اکنون محققان گروه امنیتی سیسکو تالوس به منظور بازگردانندن اطلاعات قربانیان، یک ابزار رایگان به نام ThanatosDecryptor برای رمزگشایی دیتا‌ی آنها تولید کرده و عرضه نموده است.

این باج افزار نیز مشابه با دیگر موارد اشاره شده از طریق فایل‌های ضمیمه برای کاربران ارسال شده اما جالب اینجاست که ضمیمه‌ی ایمیل نبوده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - و طراحانش سعی کرده اند که با ارسال یک فایل صوتی و یک پیغام این بد افزار را در سیستم‌های کاربران فعال کنند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران

به نظر می‌رسد که هکر‌های طراح این باج - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - افزار در ساخت ابزار رمز‌گشاییشان دچار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فریدون کنار استان مازندران - مشکل شده بودند چرا که در فایلی از تاناتوس نوشته شده بود که هیچ ابزاری برای قفل گشایی این بد افزار وجود ندارد و نمی‌توان از آن بهره‌ای گرفت.

کارشناسان باور دارند که طراحان این باج‌ افزار قادر نبودند که ابزار رمزگشایی کارآمدی برای بد افزار خود طراحی کنند اما بازهم تاناتوس را بین کاربران پخش نمودند تا حداقل پولی به جیب بزنند.

 

تماشا کنید: آشنایی با حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone