🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35594.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ به دنبال تولید چیپست A13 اپل در آیفون های سال 2019 است

آخرین بار در سال 2015 میلادی بود که سامسونگ تولید چیپست های A9 اپل برای آیفون های سری 6 را برعهده داشت و بعد از آن این کمپانی کره ای، قرارداد تولید چیپست های اپل ...

آخرین بار در سال 2015 میلادی بود که سامسونگ تولید چیپست های A9 اپل برای آیفون های سری 6 را برعهده داشت و بعد از آن این کمپانی کره ای، قرارداد تولید چیپست های اپل را به TSMC باخت؛ شرکتی تایوانی که هم اکنون تولید انبوه پردازنده A12 اپل را برعهده دارد. با این حال بنابر گزارش های تازه، کمپانی سامسونگ امیدوار است که شرایط را طی سال آتی میلادی مجدداً به نفع خود تغییر دهد.

در حال حاضر، TSMC در تولید پردازنده سال 2018 ساکنین کوپرتینو از فرآیند جدید 7 نانومتری بهره می گیرد و گفته می شود که از سه ماهه سوم 2018 نیز به استفاده از تکنولوژی لیتوگرافی فرابنفش شدید (EUV) روی خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - آورد که دقت بیشتری در طراحی قطعات خواهد داشت. با این حال، تکنولوژی مورد اشاره ریسک های خاص خود را نیز دارد و شاید TSMC تا زمانی که به تکنولوژی چیپ های 5 نانومتری دست نیابد، استفاده از این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - فرآیند را به تعویق بیندازد؛ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - که در این صورت، سامسونگ در جایگاه بسیار بهتری نسبت به همتای تایوانی خود خواهد یافت.

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، سامسونگ از همین حالا در تکنولوژی EUV نسبت به TSMC برتری دارد و هم اکنون برای تولید چیپ های 7 نانومتری با این تکنولوژی آماده است. به تبع همین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - موضوع، سامسونگ امیدوار است که قادر به ترغیب اپل برای واگذاری تولید چیپ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - های سال آتی میلادی باشد.

در نهایت اگرچه بعید به نظر می رسد که اپل، سامسونگ را به  تنها تامین کننده چیپ های A13 تبدیل کند، ظرفیت های اخیراً افزایش یافته سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - می توانند دلیلی قانع کننده برای همکاری مجدد اپل با کره ای ها باشد. هرچه نباشد با افزایش تعداد تامین کنندگان و در صورت موافقت آنها، هزینه های تولید تا میزان مشخصی کاهش می یابد و از طرف دیگر، دستیابی به میزان معینی از تولیدات تضمین می شود و بازار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - با عدم تعادل میان عرضه و تقاضا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مازندران استان مازندران - مواجه نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone