🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35600.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بانک مرکزی لیست واردکنندگان با ارز دولتی را منتشر کرد، البته نه همه آنها را

بعد از دستور ریاست جمهوری مبنی بر انتشار لیست واردکنندگان با ارز دولتی در همه صنایع، بانک مرکزی امروز با انتشار لیست واردکنندگان موبایل، لپ‌تاپ، قطعات جانبی دیجیتال، خوراکی و لوازم خانگی و دیگر موارد ...

بعد از دستور ریاست جمهوری مبنی بر انتشار لیست واردکنندگان با ارز دولتی در همه صنایع، بانک مرکزی امروز با انتشار لیست واردکنندگان موبایل، لپ‌تاپ، قطعات جانبی دیجیتال، خوراکی و لوازم خانگی و دیگر موارد و مقدار ارز اختصاص یافته به آنها وعده خود راعملی کرد و با نگاهی به بخش واردکنندگان موبایل، اختلافاتی جزیی با لیست پیش‌تر منتشر شده توسط وزیر ارتباطات به چشم می‌خورد.

البته این گزارش به درخواست وزارت صمت برای کالاهایی که از سوی آن وزارتخانه مشخص شده، تهیه شده است و از آنجا که «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت چندان با موضوع شفافسازی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و انتشار لیست روی خوش نشان نداده، بنابراین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در برگیرنده تمام کالاهای تامینِ ارز شده نیست و احتمالا برخی از موارد در لیست مذکور گنجانده نشده است.

با نگاهی به لیست واردکنندگان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل می‌توان به اختلافات در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مقادیر ارز بین لیست بانک مرکزی و لیست منتشر شده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توسط وزیر ارتباطات پی برد. به عنوان مثال شرکت نودیس پرداز در لیست منتشر شده توسط جهرمی بیش از 26 و نیم میلیون یورو ارز دولتی گرفته بود و در لیست بانک مرکزی چیزی نزدیک به 23 میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده است. البته - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نکته قابل توجه حضور این شرکت در لیست واردکنندگان لپ تاپ هم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است که بیش از یک میلیون و هفتصد هزار یورو برای این مورد ارز دولتی گرفته است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در مجموع با توجه به لیست بانک مرکزی چیزی نزدیک به ۱۱۸ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۷۳۱ یورو ارز دولتی برای واردات گوشی به شرکت‌ها داده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده که البته با مقداری که دبیر انجمن واردکنندگان موبایل در گفتگوی خود با دیجیاتو عنوان کرده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بود هنوز هم اختلاف دارد. پیش‌تر «محمود سفار» از نیاز 500 میلیون دلاری در هر فصل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واردکنندگان بازار موبایل گفته بود. ضمنا برخلاف لیست وزیر ارتباطات، هنوز مشخص نیست که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چه مقدار از ارز داده شده به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هر شرکت به واردات نهایی محصول و ترخیص از گمرک ختم شده است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

پیش‌تر رئیس‌جمهوری بانک مرکزی را موظف کرده بود، به مردم توضیح دهد که برای چه کارهایی ارز رسمی و به چه میزان پرداخت شده است. روحانی گفته بود:

«ما باید از مردم کمک بگیریم و آنها می‌توانند به دولت کمک کرده و بر امور نظارت داشته باشند و این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حق آنهاست که بدانند چه کسی و به چه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - میزان و برای چه کاری ارز دریافت کرده و قیمت جهانی محصولی که با آن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارز وارد شده چقدر است.»

برای دانلود کامل لیست بانک مرکزی و دیدن ارزهای تخصیص شده به تمامی شرکت‌ها و محصولات مختلف می‌توانید فایل آن را به صورت PDF از این لینک دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone