🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22968.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

در مقابله با بحران کرونا؛ کمپین آموزش اینترنتی با ۴۰ وبینار تخصصی برگزار می‌شود

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از امروز (۱۲ اسفند) تا ۱۵ فروردین سال آینده با محوریت ارائه آموزش‌های رایگان مجازی در قالب ۴۰ وبینار تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود. در این وبینارها به ...

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از امروز (۱۲ اسفند) تا ۱۵ فروردین سال آینده با محوریت ارائه آموزش‌های رایگان مجازی در قالب ۴۰ وبینار تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود. در این وبینارها به موضوعاتی از جمله آموزش سئو، گزارش نویسی، داستان نویسی، مارکتینگ، روابط عمومی و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - دیگر فنون و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - مهارت‌های مورد نیاز در دنیای کسب و کار امروزی پرداخته می‌شود.

بحران شیوع کرونا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - این روزها کشور را به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - حالت نیمه تعطیل درآورده و بسیاری از افراد را ناگزیر به دورکاری و خانه‌نشینی کرده است. بر این اساس تعدادی از فعالان و متخصصان فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در ارائه آموزش اینترنتی به مردم، اقدام به برپایی رویدادی مجازی و رایگان برای توسعه آموزش و بهره وری از زمان کرده اند. این کلاس‌های رایگان مجازی فرصت مناسبی برای دانشجویان تعطیل این روزها که فعالان تجاری بازار آینده کشور هستند خواهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - بود.

کمپین یک ماهه «هر کجا، هر زمان، یادگیری» توسط مجموعه اینفوگرام کلید خورده تا کاربران علاوه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - بر حفظ سلامت خود در بحران کرونا و دور شدن از محیط های عمومی، آموزش های تخصصی در موضوعات کاربردی و متنوع - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - را به صورت رایگان و در بستر فضای مجازی دریافت کنند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم

در این کمپین بیش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - از ۸۵ ساعت محتوای آموزشی ارائه خواهد شد و هدف اصلی آن تداوم آموزش‌های از راه دور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - و امکان بهره‌مندی از محتوای آموزشی در شرایط شیوع بیماری کرونا و آماده‌سازی نیروهای جوان و تازه‌نفس برای ورود به بازار کار اعلام شده است.

در این کمپین یک سبد آموزشی متناسب با نیازهای مختلف با کمک بیش از ۲۰ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - مدرس، طراحی شده است. همچنین شایان ذکر است مشارکت در برگزاری وبینارهای این کمپین رایگان، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - برای علاقه مندان به توسعه آموزش عمومی امکان پذیر بوده و این کمپین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - از متخصصان حوزه های بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، اینفوگرافیک، ارائه حرفه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - ای، گزارش نویسی و روابط عمومی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و آموزش هموطنان دعوت می کند تا آموخته‌ها و دانش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - خود را در بستر اینترنت و امنیت کامل با همگان به اشتراک بگذارند.

مقرر شده پس از پایان کمپین برای بهره‌مندی افرادی که امکان حضور آنلاین را نداشتند، آرشیو ویدئویی وبینارها قابل استفاده باشد. برنامه‌های این کمپین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - در آدرس الکترونیکی رسمی آن برای علاقه‌مندان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قنوات استان قم - به آموزش و یادگیری قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone