🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30625.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ و توسعه گجت های سخنگو در آینده نه چندان دور

دگ کیتلاس مدیر عامل Viv Labs در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ حرف هایی زد که یادآور فیلم سینمایی «Her» هستند؛ گجت های سخنگو که مانند یک انسان و دوست واقعی با کاربر تعامل کرده و ...

دگ کیتلاس مدیر عامل Viv Labs در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ حرف هایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زد که یادآور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فیلم سینمایی «Her» هستند؛ گجت های سخنگو که مانند یک انسان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و دوست واقعی با کاربر تعامل کرده و راجع به مسائل مختلف صحبت می کنند.

سامسونگ قصد دارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تا 2 سال آینده تمام محصولات خود را به هوش مصنوعی مجهز کند

شاید بگویید همین حالا هم دستیارهای صوتی مانند سیری و الکسا قادر به انجام چنین کاری هستند، اما فناوری مورد نظر کیتلاس فراتر از یک «دستیار» بوده و در رؤیای او، پس از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خرید محصول و اتصال آن به شارژر در خانه، گجت مؤدبانه شروع به صحبت کرده و با استفاده از شناختی که از شما دارد (به واسطه داده های از پیش بارگذاری شده) در مورد علایقتان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با شما حرف زده و از برنامه هایتان می پرسد.

آقای کیتلاس که عضوی از تیم توسعه دهنده سیری نیز بوده، درباره محصول مورد نظر خود می گوید:

روزی را تصور می کنم که بعد از خرید یکی از محصولات سامسونگ و تأیید هویت، دیوایس جدید به شما می گوید: «تنظیمات مورد نظرتان دریافت شده، سؤالی درباره نحوه استفاده از من دارید؟». در واقع گجتی که خریده اید شما را می شناسد!

این نخستین قدم در تغییر روند کنونی از «چه محصول براق و زیبایی!» به برقراری رابطه عمیق با برندی است که ایده مذکور را به محصولی تبدیل کرده که هربار از آن استفاده می کنید، شما را خوشحال می کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اظهارات دگ کیتلاس نمونه ای دیگر از ایده های جاه طلبانه ایست که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (با حضور نخستین گوشی هوشمند تاشو از شرکت کره ای) مطرح شد.

در ضمن سامسونگ از نسخه جدید بیکسبی مبتنی بر فناوری توسعه یافته در Viv Labs نیز رونمایی کرد که با توجه به آمار فروش 500 میلیون گجت در سال سامسونگ و رویکرد این شرکت در استفاده از هوش مصنوعی برای همه دیوایس ها تا 2 سال - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آینده، نشان می دهد حرف های کیتلاس - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به هیچ عنوان بی اساس نیست و مسئله اصلی، زمان ورود گجت های سخنگو به بازار است، نه احتمال آن.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone