🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30627.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون های آتی احتمالاً دارای بریدگی نمایشگر دایره ای خواهند بود

بر اساس پتنتی که به تازگی مشاهده شده به نظر می رسد احتمالاً اپل هم می خواهد راه سایر رقبای اندرویدی را در پیش بگیرد و از بریدگی نمایشگر دایره ای شکل در آیفون های ...

بر اساس پتنتی که به تازگی مشاهده شده به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - احتمالاً اپل هم می خواهد راه سایر رقبای اندرویدی را در پیش بگیرد و از بریدگی نمایشگر دایره ای شکل در آیفون های آتی بهره ببرد.

ظاهراً این پتنت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - هر چه کم حاشیه تر شدن نمایشگر را هدف گرفته است. تصویر جدیدی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - این پتنت که توسط وبسات LetsGoDigital کشف شده در 8 نوامبر (17 آبان ماه) توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده تأیید شده است البته زمان ثبت آن به ماه ژوئن باز می گردد.

پتنت عمدتاً به نحوه ایجاد این حفره در شیشه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - و قرار گیری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - لنز دوربین در آن اشاره دارد اما به گوشی های هوشمند هم اشاره شده است. در حالی که تعبیه دوربین ها در زیر نمایشگرها حداقل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - در برهه کنونی چالش بزرگی برای تولید کنندگان به نظر می رسد اما انتظار می رود تعبیه یک یا دو سوراخ در مجموعه نمایشگر برای شرکت هایی از جمله اپل و سامسونگ فرایند چندان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - پیچیده ای نباشد. شاید در سال 2019 شاهد رونمایی از گوشی های متعددی با حفره ای در نمایشگر باشیم.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران

پیش از این تصویری از پتنت هواوی منتشر شده بود که خبر از حفره نمایشگر می داد. علاوه بر این سامسونگ از قصد خود برای تولید گوشی هایی با بریدگی های نمایشگر متنوع اینفینیتی یو، وی، او و نیز نیو اینفینیتی خبر داده بود. احتمال می رود در گلکسی اس 10 شاهد استفاده از نمایشگرهای اینفینیتی او باشیم.

در کنار این شرکت ها، طرح عجیب ایسوس از بردیگی نمایشگر مشاهده شده بود که بر اساس آن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - بریدگی نمایشگر نه در میانه بالایی دستگاه بلکه متمایل به سمت راست (تقریباً شبیه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - به نمونه نشان داده شده در پتنت اپل) طراحی شده بود. با این حال امیدواریم شاهد چنین طرحی از سوی شرکت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پل سفید استان مازندران - ها نباشیم چرا که  هنگام روشن بودن نمایشگر به شدت توی ذوق کاربران می زند.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون XS Max توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone