🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30626.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دستاورد جدید علی بابا خرید اینترنتی را برای افراد نابینا آسان می‌سازد

در دو سال گذشته واحد تحقیق و توسعه علی بابا با ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار روی بهینه سازی تجربه کاربری موبایل برای افراد نابینا تمرکز کرده و اخیرا آنها با همکاری دانشگاه چینی Tsinghua ...

در دو سال گذشته واحد تحقیق و توسعه علی بابا با ارزشی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - بالغ بر ۱۵ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - میلیارد دلار روی بهینه سازی تجربه کاربری موبایل برای افراد نابینا تمرکز کرده و اخیرا آنها با همکاری دانشگاه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - چینی Tsinghua - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - به نتایج قابل توجهی دست - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - پیدا کرده اند.

دستاورد جدید چینی ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - شامل یک صفحه سیلیکونی به نام Smart Touch است که روی نمایشگر موبایل قرار می گیرد. این صفحه دارای سه کلید کوچک حساس به فشار است که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - برای دستورات پرکاربرد مثل بازگشت، منو و OK سفارشی سازی می شوند. کاربر برای وارد کردن هر دستور باید دوبار هر کلید را سفارش دهد.

یکی از کاربران نابینا به نام «لی منگکی» پس از آزمایش این صفحه خرید با آن را بسیار آسانتر می داند. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده از این صفحه شبیه به تگ، ریسک کلیک اشتباه و نیاز به اجرای دستورات پیچیده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - روی نمایشگر را کاهش می دهد.تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندراناین ابزار نه تنها دستورات لمسی را درک می کند بلکه کاربر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران - با نزدیک کردن موبایل به گوش خود می تواند متون و توضیحات نمایش داده روی صفحه را نیز بشوند. فناوری پشت این صفحه سیلیکونی رابط بین ماشین و انسان است که امکان اجرای دستورات صوتی را نیز فراهم می کند.

Smart Touch فعلا با دو اپلیکیشن پرکاربرد علی بابا سازگاری دارد که شامل مارکت پلیس Taobao و پلتفرم پرداخت Alipay است. این کلیدها حین تغییر اپلیکیشن به صورت خودکار با دستورات جدید سازگار می شوند.

نکته ای که توسعه و بهینه سازی این صفحات را مشکل مواجه کرده محدود بودن جامعه تحقیقاتی افراد نابینا است. علی بابا راه حل غلبه بر این مشکل را سازگار ساختن آن با اپلیکیشن های محبوب می داند که به استفاده گسترده از Smart Touch منجر خواهد شد.

مهمترین مزیت این صفحات هزینه بسیار پایین تولید است که برای هر واحد برابر ۳.۶ سنت است. کمپانی سازنده قصد عرضه انبوه این صفحات در اوایل سال ۲۰۱۹ را دارد.

- تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پل سفید استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهاران نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ شما دور و بر خیابان قدس پل سفید اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در خیابان قدس شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone