🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30632.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دوچرخه برقی کوهستان ساخت دوکاتی؛ رویایی برای عشاق طبیعت گردی پرهیجان

دوکاتی این نام مشهور ایتالیای در صنعت موتورسیکلت سازی تا به حال موتورسیکلت الکتریکی عرضه نکرده است اما این شرکت به تازگی در همکاری با چند نام بزرگ وارد به دنیای دوچرخه های الکتریکی وارد ...

دوکاتی این نام مشهور ایتالیای در صنعت موتورسیکلت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - سازی تا به حال موتورسیکلت الکتریکی عرضه نکرده است اما این شرکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - به تازگی در همکاری با چند نام بزرگ وارد به دنیای دوچرخه های الکتریکی وارد شده است. در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA میلان این شرکت از یک دوچرخه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - برقی مخصوص کوهستان به نام MIG-RR رونمایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

دوکاتی حضوری پرشکوه را در این نمایشگاه داشته است و غرفه آن را باید یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه دانست. یکی از محصولاتی که توانست در طی این رویداد توجه های بسیار زیادی را به خود جلب کند دوچرخه برقی کوهستان این کمپانی بود.

دوکاتی در راستای توضیح علت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - عرضه این مدل خاص اعلام کرد که عبور از برخی از مسیرهای کوهستانی بدون نیروی موتور الکتریکی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - تقریبا امکان ناپذیر است و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - صعود از آن ها تا پیش از این مهیا نبوده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

این دوچرخه برقی به صورت جهانی در دسترس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - عموم خواهد بود و دوکاتی این محصول خود را در بازار های زیادی عرضه خواهد کرد. این دوچرخه با شوق و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - اشتیاق و همکاری BMX  و قهرمان مسابقات Down Hill یعنی استفانو میگلیورنی ساخته شده است.

گفته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - می شود این مدل به نوعی نسل جدید دوچرخه های برقی MIG  محسوب می شود. این دوچرخه برقی کوهستان از یک موتور الکتریکی وسط نشین شیمانو   Steps با قدرت 250 وات بهره می برد. این موتور توانایی تولید 70 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای نیرو بخشیدن به چنین وسیله سبک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - وزنی بسیار قابل توجه به نظر می رسد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

به مدد قدرت این موتور که دقیقا در محل پدال های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - این دوچرخه قرار گرفته است امکان حرکت بر روی یک سری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - از سطح های ناهموار میسر خواهد شد. باتری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ها در زیر تیوب شاسی قرار گرفته اند و مشخصات آن ها به شرح 36 ولت و 14 آمپر ساعت است. این بسته کوچک باتری امکان سبک تر شدن دوچرخه را فراهم می آورد و نسبت به باتری هایی که در بخش بالایی شاسی قرار گرفته اند مزیت های به خصوصی دارد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

اما خود دوچرخه چه حرف هایی به عنوان یک مدل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کوهستانی دارد؟

تعلیقFOX 36 Float 29  و دوشاخ جلو با قابلیت بازی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کردن معادل 170mm از سری کاشیما در جلو و در عقب استفاده از شوک DPX2 با قابلیت بازی کردن معادل 160mm، دسته فرمان کربنی، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ترمزهای 4 پیستونه هیدرولیکی و ست دنده 11 تایی شیمانو XT از دیگر مشخصات این دوچرخه برقی کوهستان است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

یکی از دیگر نوآوری های دوکاتی در این دوچرخه استفاده از لاستیک 29 اینچی در جلو و 27.5 اینچی در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - عقب است که امکان حرکت سریع تر را برای چرخ عقب فراهم می آورد. وزن این دوچرخه الکتریکی نیز معادل 22.5 kg است. این دوچرخه برقی کوهستان از اوایل سال 2019 میلادی در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone