🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30612.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

روش IBM برای کنترل خاصیت مغناطیسی اتم مس و کاهش اندازه چیپ‌های حافظه

پژوهشگران IBM به تازگی روشی را ابداع کرده اند که امکان کنترل خاصیت مغناطیسی یک اتم مس (به صورت مجزا) را فراهم کرده است. به گفته متخصصان، تکنیک جدید راه را برای ذخیره و پردازش ...

پژوهشگران IBM - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - به تازگی روشی را ابداع کرده اند که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - امکان کنترل خاصیت مغناطیسی یک اتم مس (به صورت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - مجزا) را فراهم کرده است. به گفته متخصصان، تکنیک جدید راه را برای ذخیره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - و پردازش اطلاعات در هسته اتم ها هموار خواهد کرد.

نسل بعدی حافظه های مغناطیسی به 100 هزار اتم برای ذخیره 1 بیت داده نیاز دارد

کریستوفر لوتز و کی یانگ از مرکز پژوهشی Almaden کمپانی IBM، با استفاده از رزونانس مغناطیسی هسته ای توانستند رفتار مغناطیسی اتم مس را تحت کنترل بگیرند که این کار هسته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - اتم مس را به یک ابزار ذخیره و پردازش داده چهار حالته تبدیل خواهد کرد. در مقام مقایسه، نسل بعدی حافظه های مغناطیسی ملقب به MRAM یا حافظه تصادفی مغناطیسی، به 100 هزار اتم برای ذخیره 1 بیت داده دو حالته (باینری) نیاز خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران

لازم به اشاره است که لوتز و یانگ برای توسعه متد خود، از میکروسکوپ STM (تصویر اصلی مطلب) که جایزه نوبل را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - برای IBM به ارمغان آورد استفاده کرده اند که امکان مشاهده و جا به جایی اتم ها را به صورت جداگانه فراهم می کند.

یکی از دلایل استفاده از فلز مس در روش IBM، رسانایی فوق العاده آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - است. اما نکته جالب تر، عدم وجود علائم مغناطیسی (آهنربایی) در مس است؛ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - یعنی در شرایط عادی نمی بینیم یک تکه مس به آهنربا بچسبد.

اما زمانی که فرآیند را به ابعاد اتمی می بریم، هر اتم واحد و مجزای مس (که اطراف آن اتم مس دیگری وجود نداشته باشد) امکان بروز خاصیت آهنربایی را دارد که این امر، به سایر اتم های موجود در اطراف آن بستگی خواهد داشت. پژوهشگران IBM نیز برای تقویت خاصیت مغناطیسی اتم مس، آن را روی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - سطحی از جنس اکسید منیزیم قرار دادند.

گفتنی است برای بهره برداری از خاصیت آهنربایی اتم مس، باید جهت گیری قطب های آن تحت کنترل قرار گیرد که بدین منظور، IBM از الکترون های اتم مس به عنوان پیام رسان استفاده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جویبار استان مازندران - کرده که می توانند با دریافت دستورات از طریق رزونانس مغناطیسی هسته ای، جهت دلخواه را به قطب های هسته بدهند و نتایج را هم گزارش نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone