🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30620.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این بات نت بیش از 3.37 میلیون روتر را آلوده کرده و برای کاربران اسپم می‌فرستد

بر اساس شواهد موجود، بات نت (شبکه ای از کامپیوترها که تحت کنترل یک عامل مهاجم قرار دارند) جدیدی در حال گسترش دامنه فعالیت خود در سطح اینترنت بوده و توانسته تا کنون با آلوده ...

بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - اساس شواهد موجود، بات نت (شبکه ای از کامپیوترها که تحت کنترل یک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - عامل مهاجم قرار دارند) جدیدی در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - حال گسترش دامنه فعالیت خود در سطح اینترنت بوده و توانسته تا کنون با آلوده کردن روترهای (مودم) بیش از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - 3.37 میلیون IP مختلف در سراسر دنیا، به سرویس های پست الکترونیک دسترسی پیدا کند و به صورت گسترده ای به ارسال اسپم بپردازد.

بات نت جدید روزانه 100 هزار روتر فعال برای ارسال اسپم در اختیار دارد

بات نت مورد بحث که «BCMUPnP_Hunter» - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - نام گرفته، نخستین بار توسط تیم Qihoo 360 و در شهریور ماه شناسایی شده و با استفاده از یک ضعف امنیتی 5 ساله، توانسته با سرعت بالایی گسترش یابد. ضعف مذکور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - که در سال 2013 و توسط پژوهشگران DefenseCode شناسایی شد، در نرم افزار «Broadcom UPnP SDK» وجود داشته و تولیدکنندگان مختلف از آن، در مدل های متنوعی از روترها استفاده کرده اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان

شبکه بدافزاری BCMUPnP_Hunter تا کنون بیش از 3.37 دستگاه با IP منحصر به فرد را آلوده کرده و به صورت روزانه 100 هزار روتر فعال برای ارسال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - اسپم در اختیار دارد. این بات نت همچنین در سراسر دنیا پراکنده شده اما تمرکز اصلی آن در کشورهای چین و آمریکاست.

جالب است بدانید ضعف امنیتی مورد استفاده BCMUPnP_Hunter به مهاجم اجازه می دهد بدون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیاز به تأیید هویت، کنترل روتر را در اختیار بگیرد که این موضوع، تقریباً بدترین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - نوع نفوذپذیری در دنیای کامپیوتر است.

به گفته پژوهشگران، توسعه دهنده BCMUPnP_Hunter در زمینه حملات بات نت از مهارت بالایی برخوردار بوده و از مکانیزم چند مرحله ای در بدافزار خود استفاده نموده است. چنین چیزی در مقایسه با تهدیدهای موجود، منحصر به فرد بوده و پس از حمله موفقیت آمیز به یک دستگاه، از آن به عنوان پایگاهی برای حمله به قربانیان دیگر بهره می گیرد.

گفتنی است از آنجایی که ارتباطات بات نت از پورت 25 TCP (پروتکل ارسال ایمیل) انجام شده، محققان تقریباً اطمینان دارند که مهاجمان پشت حملات اخیر، در پناه IP های تحت کنترل، در سرویس هایی مانند هات میل و یاهو به ارسال اسپم می پردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone