🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30611.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پهپادی با توانایی حمل سرنشین؛ ایده جالب مخترع فیلیپینی برای شهرهای آینده [تماشا کنید]

ایده استفاده از وسایل نقلیه پرنده سبک برای جابجایی شهروندان در سال های آینده شدیدا رو به گسترش بوده و بسیاری از شرکت های فناوری سرمایه گذاری های زیادی را در این زمینه انجام داده ...

ایده استفاده از وسایل نقلیه پرنده سبک برای جابجایی شهروندان در سال های آینده شدیدا رو به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گسترش بوده و بسیاری از شرکت های فناوری سرمایه گذاری های زیادی را در این زمینه انجام داده اند. حالا به نظر می رسد که رویای خودرو پرنده بیش از همیشه در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

در ماه های اخیر بسیاری از مخترعین و افراد نوآوار نیز وارد عمل شده و با تولید خودروهای پرنده کوچک سعی دارند، نقشی مثبت در آینده حمل و نقل ایفا کنند. آقای Kyxz Mendiola یکی از این مخترعین جوان است که اخیرا یک پهپاد جالب با نام Koncepto Millenya ساخته است. پهپاد این مخترع فیلیپینی ابعاد نسبتا بزرگی داشته و می تواند یک سرنشین را با خود در مسیرهای کوتاه جابجا کند. البته اگر قرار بر قیاس با خودرو پرنده باشد، این پهباد بدون داشتن چرخ چندان شبیه یک خودرو به نظر نمی رسد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

آنطور که اعلام شده آقای مِندیولا حدود 6 سال زمان را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - صرف طراحی و تولید پهپاد Koncepto Millenya کرده است. این پهپاد از 16 موتور، 16 پیشران و 16 کامپیوتر بهره می برد و نمونه اولیه آن قادر است تا 20 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فوت (معادل 6 متر) از زمین ارتفاع بگیرد.

برای پایین نگه داشتن وزن، قسمت های مختلف پهپاد آقای مندیولا عمدتا جنسی از فیبر کربن دارند. درباره ظرفیت باتری به کار رفته در این پهپاد اطلاعاتی در دست نیست، اما به گفته سازنده امکان پرواز بین 10 الی 15 دقیقه وجود دارد.

مندیولا در مصاحبه با یکی از رسانه ها، علاقه خود به پهپادها را دلیل اصلی تولید این خودروی پرنده عنوان کرده است. او - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در این باره گفته:

زمانی که تکنولوژی پهپاد وارد خاک فیلیپین شد، من از روی سرگرمی و برای فیلمبرداری شروع به ساخت انواع پهپادها کردم. کنجکاوی باعث - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شد ببینم آیا می توانم پهپادی بسازم که برای حمل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - من به اندازه کافی بزرگ باشد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

ظاهرا شرکتی استرالیایی به نام Star 8 که در زمینه خودروهای الکتریکی فعالیت می کند، نسبت به اختراع مندیولا علاقه پیدا کرده و برای تجاری سازی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - محصولی مشابه Koncepto Millenya، مذاکراتی را با وی آغاز کرده است.

طبق گفته های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آقای یاکوب مایمون (Jacob Maimon) مدیرعامل Star 8، این شرکت به دنبال یک خودروی برقی پرنده با ظرفیت 2 نفر و وزن ترکیبی 200 کیلوگرم است. اگر محصولی با چنین مشخصاتی تولید شود، Future 8 نام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone