🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30631.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و زمان عرضه احتمالی موبایل تاشونده سامسونگ مشخص شد

اگر در فکر خرید موبایل با نمایشگر تاشونده سامسونگ هستید احتمالا باید قید حساب بانکیتان را بزنید. بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای «یونهاپ»، موبایل تاشونده سامسونگ که در رویداد توسعه دهندگان شاهد رونمایی کجدار ...

اگر در فکر خرید موبایل با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایشگر تاشونده سامسونگ هستید احتمالا باید قید حساب بانکیتان را بزنید.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای «یونهاپ»، موبایل تاشونده سامسونگ که در رویداد توسعه دهندگان شاهد رونمایی کجدار و مریز آن بودیم، قیمتی در حدود ۲ میلیون وون معادل ۱۷۷۰ دلار خواهد داشت. این نرخ تقریبا دو برابر بسیاری از پرچمدارهای فعلی بوده و حتی از آیفون XS مکس ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۴۴۹ دلار نیز بسیار بیشتر است.

بر اساس گزارش یونهاپ این گوشی گلکسی اف نام داشته و مدت کوتاهی پس از معرفی گلکسی اس ۱۰ در اواخر سال ۹۷ به بازار راه پیدا خواهد کرد. پیش از این «دی جی کو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ تاکید کرده بود که گوشی مورد بحث تا پیش از تابستان سال آینده به دست کاربران خواهد رسید. تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلانگلکسی اف از نمایشگر ۷.۴ اینچی برخوردار است - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - که در صورت تا شدن اندازه آن به ۴.۶ اینچ کاهش می یابد. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - این دستگاه بر خلاف گلکسی اس ۱۰ قابلیت پشتیبانی از شبکه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - های 5G را ندارد.

اگرچه سامسونگ در کنفرانسش موبایل مذکور را تا حد زیادی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - از دیده ها پنهان کرده و قابلیت های آن را هم به صورت کلی ذکر کرد اما گوگل از همکاری با شرکت های دیگر برای سازگار ساختن اندروید با دستگاه های مجهز به نمایشگر تاشونده خبر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - داد.

بی تردید سامسونگ تمایل بسیاری برای کسب عنوان اولین شرکت ارائه دهنده موبایل انعطاف پذیر صورت داده اما این شرکت Royole بود که با عرضه «فلکس پای» این عنوان را به خود اختصاص داد. با این حال دی جی کو مدعی شده که غول فناوری کره برخلاف رقیب ناشناخته در پی تولید حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از آن است و با بهینه سازی نرم افزار تجربه منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد:

تفاوت موبایل تاشونده سامسونگ [با رقبا] در تلاش برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارائه یک رابط کاربری و باتری بهینه و گجتی سبک وزن نهفته است. ما دو ماه پیش با ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل ملاقات کرده و تیمی را برای توسعه رابط کاربری تاشو سازمان دادیم. با توزیع نمونه اولیه موبایل تاشو بین توسعه دهندگان تجربه کاربری مطلوبی را قبل از عرضه دستگاه ایجاد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone