🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30635.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نخستین فروشگاه فیسبوک از انواع پوشاک تا سس برگر را به مشتریان می‌فروشد

در سال های اخیر فضای کسب و کار به گونه ای پیش رفته که شرکت ها از هر روشی برای افزایش درآمد و البته گسترش برند خود استفاده می کنند که خبر تأسیس نخستین فروشگاه ...

در سال های اخیر فضای کسب و کار به گونه ای پیش رفته که شرکت ها از هر روشی برای افزایش درآمد و البته گسترش برند خود استفاده می کنند که خبر تأسیس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نخستین فروشگاه فیسبوک هم از همین دسته است.

البته فیسبوک به صورت مستقل اقدام به تأسیس فروشگاه نکرده و در واقع بخشی از فضای فروشگاه های زنجیره ای میسیز در شهرهایی مانند آتلانتا، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سیاتل، پیتزبورگ و نیویورک را در اختیار خواهد گرفت تا محصولات کسب و کارهای کوچک را در آن عرضه کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

کمپانی فیسبوک در واقع تصمیم دارد با استفاده از طرح «فروشگاه در فروشگاه» میسیز، بیش از 100 برند دیجیتالی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که در شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام فعالیت می کنند را به طور مستقیم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروشگاه فیسبوک بیش از 100 برند دیجیتالی فعال در شبکه های اجتماعی را عرضه می کند

به گفته مقامات شرکت، هدف از راه اندازی فروشگاه فیسبوک کمک به کسب و کارهای کوچک برای ارائه محصولات خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به صورت فیزیکی است؛ کاری که شاید بدون کمک خارجی برایشان ممکن نباشد. فروشگاه های فیسبوک که فعلاً تا پایان فوریه 2019 فعال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خواهند بود، محصولات را در بازار میسیز عرضه کرده و هزینه های جانبی طرح را بر عهده می گیرند. در ضمن دکوراسیون فروشگاه هم به عهده فیسبوک بوده و برخی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محصولات در قاب هایی مانند پست فیسبوک با دکمه های لایک و کامنت قرار می گیرند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

جالب است بدانید که فضای تحت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اختیار فیسبوک در فروشگاه های میسیز در نقاط مناسب و مساحت قابل توجه بوده و هر نوع محصولی از سس برگر تا البسه را عرضه می کند. در ضمن برخی از برندهای بزرگ مانند «The Honest Company» (متعلق به جسیکا آلبا) نیز در فروشگاه فیسبوک حضور یافته و محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است بنا به اظهارات میشل کلین، مدیر بازاریابی فیسبوک در آمریکای شمالی، این شرکت هنوز برنامه ای برای شراکت با سایر خرده فروشان نداشته و تصمیم اخیر نیز بیشتر به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - منظور تقویت ارتباطات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میان فیسبوک، کاربران و کسب و کارهای آنلاین بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone