🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30616.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از نسل جدید چیپ‌های اگزینوس در هفته جاری

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ تمام شده و تا رونمایی از گلکسی اس ۱۰ چند ماه باقی مانده است اما کمپانی کره ای نمی خواهد صحنه را برای مدت زیادی خالی بگذارد. معرفی موبایل اقتصادی گلکسی ...

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ تمام شده و تا رونمایی از گلکسی اس ۱۰ چند ماه باقی مانده است اما کمپانی کره ای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - نمی خواهد صحنه را برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - مدت زیادی خالی بگذارد.

معرفی موبایل اقتصادی گلکسی J4 Core - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - آنقدر پرطمطراق نیست که سامسونگ را به سرخط خبرهای فناوری ببرد و این شرکت حالا در حال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - آماده کردن صحنه برای یک رویداد معرفی دیگر در چهارشنبه همین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - هفته است. نیازی نیست خود را برای حدس زدن محتوای این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - رویداد به زحمت بیندازید چرا که کره ای برای اشاره به آن از هشتگ اگزینوس بعدی استفاده کرده اند.

سامسونگ در زمینه معرفی چیپست موبایل همین حالا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - هم تا حدودی از رقبای قدرتمند خود یعنی اپل و هواوی عقب افتاده چون هر دو شرکت با رونمایی و حتی استفاده از چیپست های ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ و A12 بیونیک سر و صدای زیادی بپا کرده اند. قدرتمندترین چیپست موبایل سامسونگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - در حال حاضر اگزینوس ۹۸۱۰ است و انتظار می رود مدل بعدی آن با نام اگزینوس ۹۸۲۰ از راه رسیده و تراشه های اپل و هواوی را به چالش بکشد.تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران۷ نانومتری بودن اگزینوس ۹۸۲۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - نه تنها به معنی کاهش فضای اشغال شد در گلکسی اس ۱۰ خواهد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - بود بلکه سرعت پردازش داده ها و انرژی مصرفی را نیز بهبود خواهد بخشید. کمپانی کره ای در پوستر تبلیغاتی این تراشه از عبارت «هوش از درون» استفاده کرده و به سادگی می توان حدس زد که منظور از آن برخوردار بودن اگزینوس ۹۸۲۰ از واحد پردازش عصبی اختصاصی برای تجزیه و تحلیل های مربوط به هوش مصنوعی است.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار این چیپست می توان به مودم اگزینوس ۵۱۰۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه های 5G و چینش هسته های ۴+۲+۲ اشاره کرد که شامل دو هسته دستکاری شده اختصاصی موسوم به مانگوس M4، دو هسته پرقدرت کورتکس A76 یا A75 استاندارد و چهار هسته کورتکس A55 کم مصرف برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر امیرکلا استان مازندران - انجام کارهای سبک خواهد بود.

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس ۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone