🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30609.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا هواوی به جای بریدگی از منفذ نمایشگر در نسل بعدی گوشی‌ها استفاده خواهد کرد؟

شکی نیست که سال 2018 میلادی دوران فرمانروایی بریدگی نمایشگر در دنیای موبایل بود و حالا با نزدیک شدن به 2019، به نظر می رسد در سال جدید این «سوراخ نمایشگر» است که در رویدادهای ...

شکی نیست که سال 2018 میلادی دوران فرمانروایی بریدگی نمایشگر در دنیای موبایل بود و حالا با نزدیک شدن به 2019، به نظر می رسد در سال جدید این «سوراخ نمایشگر» است که در رویدادهای مختلف معرفی محصول، توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

پس از معرفی ضمنی نمایشگر سوراخ دار توسط سامسونگ، حالا هواوی هم استفاده از طرح جدید را در دستور کار قرار داده و به تازگی موفق به دریافت پتنتی شده که سوراخ نمایشگر در آن قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است که در طرح سامسونگ، یک سوراخ کوچک گرد برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که در بخش بالا یا گوشه دستگاه خودنمایی می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - کند. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - اما ایده هواوی با رقیب کره ای متفاوت بوده و سوراخ نمایشگر در پتنت آن، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - به صورت یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - خط باریک دیده می شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران

سوراخ نمایشگر هواوی فضای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - کافی برای قرارگیری دوربین سلفی را ندارد

با توجه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - به تصویر منتشر شده از پتنت هواوی، به نظر می رسد سوراخ باریک مورد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - اشاره، مکانی برای قرار گیری اسپیکر مکالمه و حسگرهای معمول در تلفن های هوشمند باشد که به صورت یک حفره در شیشه یکپارچه نمایشگر حضور دارد. اما مشکل اینجاست که سوراخ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - نمایشگر هواوی فضای کافی برای قرارگیری دوربین سلفی را ندارد و مشخص نیست این قطعه مهم چگونه در پنل جلویی گنجانده خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ تضمینی برای استفاده از طراحی مورد بحث - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - در محصولات هواوی وجود ندارد اما از آنجایی که احتمال استفاده سامسونگ از نمایشگر Infinity O در گلکسی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - اس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - 10 کم نیست، ممکن است کمپانی چینی برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - حفظ مزیت رقابتی، از سوراخ نمایشگر در سری P30 خود که سال آینده معرفی می شود، استفاده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - کند.

گفتنی است با توجه به بهره گیری خانواده میت 20 از دوربین سه گانه، احتمالاً P30 نیز از ماژول مشابهی استفاده کرده و با چیپست کایرین 980 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به دست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر محمودآباد استان مازندران - مشتریان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آژند نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** مایکروفر شارپ R-75MT S شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone