تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20567.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی پرچمدار ال‌جی V60 تینکیو 5G امتیاز معمولی ۱۰۰ را از DxOMark گرفت

DxOMark دوربین گوشی ال جی V60 را بررسی کرد و به آن امتیاز کلی ۱۰۰ را داد. به گفته این سایت ال جی V60 با وجودی که نام یک پرچمدار را یدک می‌کشد، اما در ...

DxOMark دوربین گوشی ال جی V60 را بررسی کرد و به آن امتیاز کلی ۱۰۰ را داد. به گفته این سایت ال جی V60 با وجودی که نام یک پرچمدار را یدک می‌کشد، اما در بخش دوربین همانند یک پرچمدار عمل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - نمی‌کند.

ال‌جی V60 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.7 اینچی با گشودگی دیافراگم f/1.8 برخوردار است. این دوربین عکس‌هایی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرون انداخته و از قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر تصویر اپتیکال برخوردار است. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ضریب اف 1.9 و سنسور زمان پرواز (ToF) کنار دوربین اصلی قرار گرفته‌اند.

به گفته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - سایت DxOMark دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ال جی V60 با استفاده از فناوری ترکیب چهارگانه پیکسل‌ها یا همان Quad Bayer عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی با نوردهی و محدوده دینامیک قابل قبول می‌اندازد که برای محیط‌های با کنتراست بالا مناسب هستند. اما دوربین اصلی در تولید کنتراست خوب - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - ناتوان بوده و توازن بافت به نویز در آن پایین است. افکت بوکه به لطف سنسور سه بعدی زمان پرواز دقت بالایی دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران

به گفته DxOMark یکی از نقاط ضعف ال‌جی V60 نبود دوربین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - تله فوتو است، با این وجود عملکرد آن در بزرگنمایی مناسب و در حد زوم ۲ برابر و ۴ برابر دوربین تله فوتو دیگر گوشی‌ها توصیف شده است. به گفته سایت یاد شده با افزایش بزرگنمایی از مقادیر ذکر شده، عملکرد این گوشی به طور قابل توجهی افت می‌کند.

DxOMark فیلمبرداری ال‌جی V60 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - را نیز با وجود عملکرد خوب در محیط‌های پرنور، در فضای سرپوشیده و باز ناامید کننده توصیف کرده است. این سایت در ادامه به عملکرد پایین دوربین در محیط‌های کم نور و لرزشگیر حین راه رفتن و حرکت دادن گوشی در محور افقی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - اشاره کرده است.

ال‌جی V60 امتیاز کلی ۱۰۰ را از سایت DxOMark گرفت و در جدول این سایت با اختلاف یک امتیاز بالاتر از گوگل پیکسل ۲ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرخرود استان مازندران - و پایین تر از گوشی‌هایی مثل آیفون XR و گوگل پیکسل 3a قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیبرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روز بخیر جسارتا گلستان سرخرود تعمیر یخچال آدمیرال EFR751 هم دارید
پاسخ: بله در گلستان شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone