🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21085.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چوب حراج هکرها به اطلاعات ۱۲۹ میلیون راننده روسی در دارک وب

هکرهای روسی به اطلاعات ۱۲۹ میلیون راننده دسترسی پیدا کرده‌ و آن‌ها را با حداکثر قیمت ۱.۵ بیت کوین در دارک وب به فروش می‌رسانند. به گزارش خبرگزاری روسی RBC، هکرهای ناشناس موفق به سرقت ...

هکرهای روسی به اطلاعات ۱۲۹ میلیون راننده دسترسی پیدا کرده‌ و آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - با حداکثر قیمت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - ۱.۵ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - بیت کوین در دارک وب به فروش می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری روسی RBC، هکرهای ناشناس موفق به سرقت اطلاعات میلیون‌‌ها مالک خودرو از اداره کل ایمنی ترافیک وزارت امور داخلی روسیه شده‌اند. این اطلاعات شامل نام، جزئیات پاسپورت، آدرس و موارد دیگر می‌شود. به گفته این گزارش، یکی از کارکنان شرکت‌های اشتراک خودرو سرقت این اطلاعات را تایید کرده است. در این گزارش به فروش این اطلاعات در دارک وب اشاره شده:

«نسخه کامل این دیتابیس با قیمت ۰.۳ بیت‌کوین به فروش می‌رسد که نزدیک به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - ۲۸۵۰ دلار می‌شود. با پرداخت ۱.۵ بیت کوین یا ۱۴,۲۵۰ دلار می‌توانید این اطلاعات را برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - استفاده‌های منحصر به فرد خریداری کنید.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان

برای اولین بار نیست که شاهد استفاده از رمزارزها برای جرایم سایبری و همچنین حمله به سرمایه‌گذاران هستیم. در ماه مارس حمله سایبری مشابه در روسیه رخ داد و هکرها توانسته به صندوق بین‌المللی رمزارز «Trident Crypto Fund» حمله و اطلاعات ۱۰,۰۰۰ کاربر را سرقت کنند. بر اساس گزارشی که آن زمان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - از سوی نشریه روسی IZ منتشر شد، این اطلاعات را آدرس ایمیل، پسوردها، یوزرنیم، نام کامل، شماره تلفن موبایل و کشور محل سکونت تشکیل می‌دهند. مدیر فنی شرکت DeviceLock درباره این حمله سایبری اعلام کرده بود:

«ظاهرا شهروندان روسیه تا به امروز با افشای اطلاعات خود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - مواجه شده‌اند، با این حال آن‌ها مورد بررسی قرار نگرفته‌اند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - و لو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - رفتن اطلاعات ۱۰,۰۰۰ کاربر Trident Fund Crypto می‌تواند به عنوان اولین حمله سایبری و افشاگری بزرگ اطلاعات شخصی سرمایه‌گذاران رمزارزها در روسیه شناخته شود.»

در ماه‌های اخیر حملات سایبری مخصوصا در رابطه با رمزارزها افزایش پیدا کرده و نمی‌توان آن‌ها را به صورت کامل متوقف کرد، با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - این حال با اقدامات امنیتی می‌توان شمار آن‌ها را کاهش داد. برای مثال کاربران می‌توانند از فعالیت‌های مشکوک دوری کنند و تا جای ممکن رمزارزها را در جایی مطمئن نگهداری کنند تا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قوچان استان خراسان - مورد حمله و سرقت قرار نگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone