🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21088.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر تکنولوژی نمایشگرهای اولد و امولد و تفاوت آنها با ال‌سی‌دی

نمایشگر گوشی‌های موبایل تحت سلطه دو تکنولوژی اولد و ال‌سی‌دی هستند. نمایشگرهای اولد (OLED) بیشتر در گوشی‌های گران‌قیمت به کار می‌روند و ال‌سی‌دی‌ها در مدل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت. البته بعضی شرکت‌ها مثل اپل سال‌ها از ...

نمایشگر گوشی‌های موبایل تحت سلطه دو تکنولوژی اولد و ال‌سی‌دی هستند. نمایشگرهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - اولد (OLED) بیشتر در گوشی‌های گران‌قیمت به کار می‌روند و ال‌سی‌دی‌ها در مدل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - البته بعضی شرکت‌ها مثل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - اپل سال‌ها از پنل‌های LCD فوق‌العاده باکیفیت در محصولات‌شان استفاده کرده‌اند، اما در سال‌های اخیر سامسونگ نمایشگرهای اولد (یا به بیان دقیق‌تر، نمایشگرهای امولد) را به میان‌رده‌های خود هم آورده تا کاربران بیشتری را جذب این نمایشگرهای خوش آب‌ورنگ کند. اما فناوری‌های مختلف نمایشگر یعنی اولد، امولد و ال‌سی‌دی چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران

اولد یا دیود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نورافشان آلی (Organic Light - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - Emitting - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - Diodes) نمایشگرهایی هستند که از مواد آلی ساخته شده‌اند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - این مواد زمانی که در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - معرض الکتریسیته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - قرار می‌گیرند از خود نور ساطع می‌کنند و می‌توانند در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - صورت نیاز به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - طور کامل خاموش شوند تا رنگ مشکی با خلوص بیشتر دیده شود.

امولد (Active Matrix Organic Light Emitting Diodes) به معنی «دیود نورافشان آلی ماتریس فعال» تکنولوژی پیشرفته‌تری برای نمایشگرهای اولد است که عمدتاً در گوشی‌های هوشمند و به‌ویژه موبایل‌های میان‌رده و پرچمدار سامسونگ و نیز برخی گجت‌های دیگر از جمله ساعت‌های هوشمند به کار می‌رود.

از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - آنجایی که اولدها برخلاف ال‌سی‌دی‌ها فاقد لایه ویژه نور پس‌زمینه هستند، در مدل‌های پلاستیکی منعطف برای نمایشگرهای خمیده یا تاشو نیز تولید می‌شوند. با این حال به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نظر می‌رسد تکنولوژی نمایشگرهای تاشو همچنان جای پیشرفت دارد، چرا که نگرانی‌هایی بابت شکستن این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نمایشگرها در گوشی‌هایی از جمله سامسونگ گلکسی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - زد فلیپ (جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو) مطرح شده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران
سامسونگ گلکسی زد فلیپ با نمایشگر داینامیک امولد تاشو

تفاوت امولد با اولد در بهره‌مندی امولد از ماتریس فعال است که وظیفه شناسایی لمس‌های کاربر را بر عهده دارد و در عین حال موجب می‌شود کنترل هر پیکسل سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود. امولد به نمایش رنگ مشکی خالص شهرت دارد و زمانی که در کنار نمایشگرهای IPS LCD قرار می‌گیرد کاملاً برتری خود را اثبات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - می‌کند. این برتری به ویژه در زمان مشاهده فیلم یا عکس مزیت خود را نشان می‌دهد.

تکنولوژی امولد شامل لایه‌ای در پشت پنل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - اولد است که امکان انتشار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نور توسط هر پیکسل به طور جداگانه را فراهم می‌کند. این در حالی است که نمایشگرهای LCD نیاز به نور پس‌زمینه جداگانه دارند. به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - در نمایشگرهای امولد نور هر پیکسل می‌تواند به طور جداگانه تنظیم شود و با خاموش شدن کامل نور، رنگ سیاه به طور خالص دیده می‌شود.

نمایشگرهای امولد توانایی نمایش گستره وسیعی از رنگ‌ها را دارند و به دلیل توانایی نمایش رنگ مشکی مطلق، کنتراست آنها بی‌نهایت است. امولدها همچنین به سادگی می‌توانند تصاویر زنده‌تر با رنگ‌های غلیظ (و گاهی اغراق شده) را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نمایش دهند.

مزایای نمایشگرهای امولد

  • زاویه دید عریض
  • پشتیبانی از گستره وسیع رنگ ها
  • نمایش عالی رنگ مشکی
  • مصرف باتری کم در زمان نمایش رنگ های تیره

معایب نمایشگرهای امولد

  • اغراق در نمایش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - رنگ ها
  • مصرف انرژی بیشتر در زمان نمایش رنگ های پر رنگ و لعاب
  • تغییر در تعادل رنگ ها به مرور زمان

نمایشگرهای LCD

ال‌سی‌دی ها یا نمایشگرهای کریستال مایع روش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - کاملاً متفاوتی برای تولید رنگ ها دارند. همان طور که گفتیم بر خلاف نمایشگرهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - امولد که هر پیکسل توانایی تولید نور مورد نیاز به طور مجزا را دارد، در ال‌سی‌دی نیاز به نور پس زمینه شبه سفید است که می تواند به صورت تک منبع یا چند گانه (برای اهدافی از جمله کاهش مصرف انرژی) - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - باشد. به عبارتی دیگر در ال‌سی‌دی، رنگ های قرمز، سبز و آبی که دیده می شوند قابل کنترل هستند اما هر پیکسل به طور جداگانه توانایی تولید نور رنگی را ندارد و به منبع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نور جداگانه وابسته است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران
گوشی آنر 20 با نمایشگر IPS LCD

نمایشگرهای ال‌سی‌دی گاه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - با مشکل نشت نور مواجه می شوند و به دلیل این که به نور پس زمینه وابسته هستند کنتراست پایین تری دارند و رنگ مشکی آنها هم نسبت به اولد خلوص بسیار کمتری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - دارد. زاویه دید این نمایشگرها هم محدودتر است البته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - این مشکل در مدل های با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - کیفیت بالا، تا حد زیادی حل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - شده است. با وجود این معایب اما ال‌سی‌دی های کوانتوم دات می توانند فاصله کارایی با اولدها را کاهش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - دهند.

مزایای نمایشگرهای ال‌سی‌دی:

  • عمر مفید بالاتر در مقایسه با اولد
  • هزینه تولید کمتر

معایب نمایشگرهای ال‌سی‌دی:

  • مشکل نشت نور
  • کنتراست پایین تر نسبت به اولد
  • زاویه دید محدود تر نسبت به اولد

تفاوت‌های امولد و سوپر امولد

نمایشگر سوپر امولد تنها یک فرق عمده با امولد دارد که البته تفاوت بسیار مهمی ایجاد می کند. در سوپر امولد، پنل لمسی با نمایشگر تلفیق شده در حالی که در امولد از لایه جداگانه روی نمایشگر برای تشخیص لمس‌ها استفاده می‌شود. این تفاوت موجب می‌شود نمایشگرهای سوپر امولد باریک‌تر باشند. سوپر امولدها همچنین کنتراست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - بالاتری دارند و به دلیل فقدان فاصله بین پنل لمسی و نمایشگر، تصاویر زنده‌تر و شفاف‌تری را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نمایش می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندرانپنل‌های سوپر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - امولد در مقایسه با دیگر تکنولوژی‌ها کمتر داغ می‌شوند و به این دلیل که پیکسل‌ها در زمان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نمایش رنگ مشکی به طور کامل خاموش هستند، انرژی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - کمتری مصرف می‌کنند. این نمایشگرها همچنین نسبت به لمس حساس‌تر هستند و به دلیل تعداد لایه‌های کمتر، بازتاب نور کمتری در آنها به چشم می‌خورد. از مزایای دیگر سوپر امولدها نرخ رفرش بالاتر آنهاست.

سوپر امولدها اما بی‌نقص هم نیستند. هزینه تولید این نمایشگرها بالاتر از ال‌سی‌دی‌ها است، هرچند در سال‌های اخیر ارزان‌تر شده‌اند. مشکل دیگر، استهلاک سریع‌تر به دلیل استفاده از مواد آلی است و معمولاً لایه‌های نمایش رنگ آبی، دوام کمتری نسبت به لایه‌های قرمز و سبز دارند. همین موضوع، گاه موجب نمایش غیر یکنواخت رنگ‌ها در سطح پنل و سوختگی سریع‌تر نمایش‌دهنده‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - رنگ آبی یا به جا ماندن هاله‌های تصویر می‌شود. با این حال مشکل هاله‌های تصویر بر نمایشگرهای جدیدتر با تراکم پیکسلی بالا اثر چندانی ندارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران
چینش Pen Tile در گوشی نکسوس وان

یکی از واژه‌هایی که شاید به گوشتان خورده باشد، چینش پیکسل‌ها به شکل پنتایل (PenTile) است. در این تکنولوژی، پیکسل‌های رنگی به ترتیب قرمز، سبز، آبی و دوباره سبز (RGBG) هستند. با استفاده از این روش می‌توان با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - زیرپیکسل‌های رنگی کمتر، به رزولوشن بالاتر دست یافت اما برخی پنل‌ها با این چینش، شفافیت پایین‌تری نسبت به مدل‌هایی از جمله «سوپر امولد پلاس» سامسونگ با چینش معمول RGB دارند.

مزایای نمایشگرهای سوپر امولد

  • ضخامت کمتر نسبت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - به امولد
  • کنتراست بالا
  • نمایش تصاویر زنده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - و شفاف
  • حساسیت بیشتر نسبت به لمس در مقایسه با امولد
  • دمای کمتر حین کار در مقایسه با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - دیگر تکنولوژی‌ها
  • مصرف انرژی کم
  • بازتاب نور کم
  • امکان تولید تصاویر با نرخ رفرش بالا (در برخی مدل ها)

معایب نمایشگرهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - سوپر-امولد

  • هزینه تولید بسیار بالاتر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - در مقایسه با دیگر تکنولوژی‌ها از جمله LCD
  • استهلاک بالاتر در مقایسه با نمایشگرهای LCD و احتمال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - نمایش غیر یکنواخت رنگ‌ها

تفاوت های نمایشگرهای امولد و ال‌سی‌دی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های نمایشگرهای امولد و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - ال‌سی‌دی، نمایش گستره وسیع‌تری از رنگ‌ها در امولد است. امولدها همچنین به اشباع بیشتر رنگ‌های سبز و آبی مشهور هستند و حتی برخی از آنها (به ویژه مدل‌های ارزان قیمت یا قدیمی) رنگ‌های غیر طبیعی را نمایش می‌دهند. در ال‌سی‌دی‌ها اما تمایل به نمایش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - رنگ قرمز بیشتر است. به طور معمول ال‌سی‌دی ها دقت رنگ بالاتر و نزدیک به گاموت رنگی RGB دارند اما در سال های اخیر نمایشگرهای اولد با دقت رنگ بسیار بالا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - برای گوشی‌های هوشمند تولید شده‌اند که حتی مدل‌های ال‌سی‌دی را به چالش می‌کشند.

با این حال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - موردی که در کیفیت و دقت نمایشگرها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - تأثیر بسیار مهمی دارد، تنظیماتی است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بر نمایشگرها اعمال می‌کنند. همین تنظیمات متفاوت موجب می‌شود نمایشگرهای یکسان که در گوشی‌های کمپانی‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - مختلف به کار رفته‌اند، کیفیت متفاوتی داشته باشند.

انواع مدل های نمایشگرهای امولد

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، مدل‌های متنوعی از نمایشگرهای اولد را در گوشی‌های خود به کار می‌برند که گاه نام‌های اختصاصی دارند. هر نسل از نمایشگرهای اولد، امولد یا سوپر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - امولد که از راه می‌رسد، نسبت به قبل در مواردی از جمله کیفیت، دقت رنگ، وضوح و رزولوشن بهبود می‌یابد. از سوی دیگر پیشرفت نمایشگرها و گوشی‌ها در کنار هم، قابلیت‌هایی از جمله محافظت از چشم در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - برابر نور آبی و پشتیبانی از HDR را به همراه داشته است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران

نمایشگرهای سوپر امولد اولیه (در گوشی‌های موبایل) دارای رزولوشن WVGA یا به عبارتی 800 در 480 پیکسل (یا گاه پایین‌تر) بودند. موتورولا اما نمایشگرهای «سوپر امولد Advanced» را در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - گوشی‌های خود ارائه کرد که قادر به نمایش رزولوشن بالاتر (تا 960 در 540 پیکسل) و روشنایی بیشتر بودند. «سوپر امولد پلاس» نسل بعدی سوپر امولد بود که اولین بار با سامسونگ گلکسی اس 2 همراه شد و از تکنولوژی چینش پیکسل PenTile RGBG بهره می‌برد. این نمایشگر مصرف انرژی کمتر و روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبلی داشت و به دلیل ساب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - پیکسل های بیشتر، تصویر آن واضح‌تر بود. البته سامسونگ نسل جدید و پیشرفته‌تر نمایشگرهای «سوپر امولد پلاس» را با میان‌رده‌های جدیدش از جمله گلکسی A71 و گلکسی S10 لایت به دنیای موبایل آورده است.

HD Super-AMOLED نوعی از نمایشگرهای سوپر امولد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - سامسونگ با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بود که اولین بار در گلکسی نوت ارائه شد. گلکسی S III و گلکسی نکسوس سامسونگ هم از همین تکنولوژی بهره می‌بردند اما با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - چینش پیکسلی متفاوت PenTile به شکل RGBG. در بین امولدها رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با نمایشگرهای Full HD Super-AMOLED از راه رسید. این نمایشگر در گوشی‌های گلکسی S4، گلکسی S5 و گلکسی نوت 3 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - سامسونگ تعبیه شد و 97 درصد از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - فضای رنگی وسیع ادوبی RGB را پوشش می‌داد. گوشی‌هایی از جمله هواوی میت 10 پرو و گوگل پیکسل 3 از نمایشگرهای کشیده تر Full HD+ Super AMOLED بهره می‌بردند.

Quad HD Super AMOLED در محصولات شرکت AU Optronics به کار رفت و بعدها شرکت‌هایی از جمله سامسونگ (در گلکسی نوت 4 و نوت 5 و S6 و S7) از این نمایشگر استفاده کردند. در نهایت اپل با آیفون 10 نمایشگرهای اولد سوپر رتینا HD را به گوشی‌های خود آورد و این روند را در آیفون های Xs و 11 نیز ادامه داد. WQHD Super AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - سامسونگ، گوگل پیکسل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - و غیره به کار رفت و نمایشگرهای جدید Dynamic AMOLED در سری گلکسی S10 و نوت 10 سامسونگ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - (با رزولوشن تا 3040 در 1440) و Dynamic AMOLED 2X در سری گلکسی S20 (بررسی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - دیجیاتو) ارائه شدند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران

نمایشگرهای Dynamic AMOLED که در گوشی های پرچمدار اخیر سامسونگ تعبیه شده‌اند از +HDR10 پشتیبانی می‌کنند و به قابلیت کاهش نور آبی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - برای محافظت از چشم مجهز شده‌اند. گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با نمایشگرهای داینامیک امولد، نسبت کنتراست 2 میلیون به یک دارند. نمایشگر Dynamic AMOLED 2X در سری گلکسی S20 هم علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نور استان مازندران - مشخصات از نرخ رفرش 120 هرتز (در رزولوشن Full HD) پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌ای روان تر در رابط کاربری و بازی‌ها را رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone