🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21084.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی «جارویس» انویدیا صدا را به چهر‌ه‌ تبدیل می‌کند [تماشا کنید]

اندیویا از سیستم هوش مصنوعی جدید خود، «جارویس» رونمایی کرد که توسط آن می‌توان صداها را در هنگام صحبت تبدیل به یک چهره مجازی با عملکرد دقیق کرد. این شرکت می‌تواند با فریمورک هوش مصنوعی ...

اندیویا از سیستم هوش مصنوعی جدید خود، «جارویس» - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - رونمایی کرد که توسط آن می‌توان صداها را در هنگام صحبت تبدیل به یک چهره مجازی با عملکرد دقیق کرد. این شرکت می‌تواند با فریمورک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - هوش مصنوعی جارویس مدل‌های زیادی تولید کند.

هوش مصنوعی جارویس انویدیا که به احتمال زیاد برای نام‌گذاری آن از دستیار هوش مصنوعی «مرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - آهنی» در فیلم‌های مارول الهام گرفته شده، می‌تواند در بسیاری از صنایع کاربرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - داشته باشند. انویدیا در کنفرانس GTC خود اعلام کرد که این فریمورک می‌تواند از اطلاعات صوتی برای تولید یک چهره مجازی استفاده کند.

«میستی» یکی از مدل‌های توسعه یافته توسط هوش مصنوعی انویدیا است و یک آواتار دیجیتال سه بعدی محسوب می‌شود که درباره وضعیت آب و هوا اطلاعات در اختیار افراد قرار می‌دهد. این چت‌بات می‌تواند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - سوالات کاربران را متوجه شود و آن‌ها را با حرکات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - صورت پاسخ دهد.

این هوش مصنوعی بدون اینکه نیاز به ویدیو داشته باشد، می‌تواند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - تنها توسط صدا یک چهره را شبیه‌سازی کند و با حرف زدن، تغییر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - وضعیت دهد. از این هوش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - مصنوعی می‌توان برای ساخت شخصیت‌های کارتونی مشابه با ویژگی انیموجی اپل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - استفاده کرد، البته عملکرد آن‌ها متفاوت است.

مدیر ارشد بازاریابی فنی بخش محاسبات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - شتاب‌دهنده انویدیا، «سیدهارت شارما» به این موضوع اشاره کرده که نحوه عملکرد این هوش مصنوعی کاملا متفاوت از انیموجی است چرا که سیستم اپل با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - استفاده از چهره می‌تواند شخصیت‌های کارتونی ایجاد کند، اما جارویس تنها به اطلاعات صوتی نیاز دارد.

جارویس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - از اطلاعات صوتی برای ساخت تصاویر سه بعدی استفاده می‌کند و پوست و عضلات این چهره قادر به تغییر وضعیت و حرکت هستند. شارما این سیستم را با انیمیشن‌های تولید شده برای فیلم‌ها مقایسه می‌کند، با این تفاوت که جارویس به اطلاعات صوتی و الگوریتم‌های مخصوصی برای ساخت چهره وابسته است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان

با جمع‌آوری اطلاعات بیشتر توسط هوش مصنوعی، حرکات چهره شباهت بیشتری به انسان پیدا می‌کند. تبدیل صدا به مدل چهره یکی از صدها مدل آموزش دیده است که به صورت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - رایگان عرضه می‌شود. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - ادغام این هوش مصنوعی در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - کارت‌های گرافیک انویدیا، پاسخگویی آن را افزایش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - می‌دهد که این موضوع برای شرکت‌هایی که بدنبال استفاده از هوش مصنوعی هستند، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - ضرورت دارد. شارما اعلام کرده:

«چیزی که هم اکنون مشتریان واقعا به آن نیاز دارند، هوش مصنوعی برای مکالمه است که هوشمند و شبیه به انسان باشد. انجام این کار بدون واحد پردازش گرافیکی غیرممکن است، چرا که انجام آن توسط CPU به 25 ثانیه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر گرگان استان گلستان - زمان نیاز دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone