🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12175.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن برتر مدیریت نمایشگر دوم در ویندوز ۱۰

مدیریت چندین برنامه در یک مانیتور یا نمایشگر کوچک لپتاپ می‌تواند کار دشواری باشد؛ به همین دلیل بسیاری از کاربران به سراغ استفاده از نمایشگرهای اضافی می‌روند تا بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. البته وصل ...

مدیریت چندین برنامه در یک مانیتور یا نمایشگر کوچک لپتاپ می‌تواند کار دشواری باشد؛ به همین دلیل بسیاری از کاربران به سراغ استفاده از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - نمایشگرهای اضافی می‌روند تا بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. البته وصل کردن نمایشگر به خروجی تصویر به تنهایی کافی نیست و ابزارهای مدیریت نمایشگر به صورت همزمان می‌توانند در چنین مواقعی مفید واقع شوند.

نرم‌افزار DisplayFusion ابزاری برای مدیریت نمایشگرها در ویندوز است که محبوبیت بسیار بالایی دارد. قابلیت‌های پیشرفته مانند تسک‌بار با پشتیبانی از چند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - مانیتور در آن یافت می‌شود. در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - هنگام باز کردن برنامه از کاربر درخواست می‌شود تا قابلیت Multi Monitor Taskbar ویندوز ۱۰ را غیرفعال کند و از ابزار داخلی نرم‌افزار بهره ببرد. استفاده از این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید آیکن‌های بخش Tray را در نمایشگر دوم نیز داشته باشید؛ اما - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - دسترسی به Action Center تنها از طریق نمایشگر اصلی امکان‌پذیر خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس

تمامی امکانات موجود در اپلیکیشن DisplayFusion از طریق تسک‌بار قابل دسترس است؛ تنها کافیست روی تسک‌بار راست کلیک کرده و عملکرد مورد نظر خود را انتخاب کنید. ابزار پیکربندی نمایشگرها امکان بازآرایی آن‌ها در کنار تغییر رزولوشن، نرخ نوسازی تصویر و عمق رنگ می‌دهد. برنامه در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار دارد که در نسخه ویژه امکانات بیشتری برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - شخصی‌سازی وجود دارد. 

۲. Dual Monitor Tools

همان طور که از نامش پیداست، Dual Monitor Tools برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - استفاده در سیستم‌های دارای دو نمایشگر طراحی شده است. کاربر می‌تواند کلید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - میانبر جدیدی برای جابه‌جایی پنجره‌ها در نظر بگیرد یا این که حرکت نشانگر موس را میان نمایشگرها محدود کند. تغییر خودکار تصاویر پس‌زمینه و امکان ضبط یک نمایشگر از سایر قابلیت‌های برنامه هستند. خوشخبتانه این اپلیکیشن به صورت متن باز و رایگان منتشر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - شده است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس

کاربران با نصب Dual Mintors Tools به مجموعه‌ای از ماژول‌های مورد نیاز برای شخصی‌سازی دسترسی خواهند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - داشت که از طریق پنل سمت چپ قابل استفاده هستند. البته برخی از ویژگی‌ها مانند تغییر خودکار پس‌زمینه به صورت جداگانه برای هر نمایشگر در ویندوز ۱۰ نیز یافت می‌شود و نیازی به نصب برنامه‌های جانبی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - برای آن وجود دارد. البته ابزار محدودسازی نشانگر موس می‌تواند در بسیاری از مواقع مفید واقع شود و از حرکت‌های اتفاقی آن جلوگیری می‌کند.

۳. MultiMonitorTool

اپلیکیشن MultiMonitorTool ابزاری به نسبت ساده برای مدیریت نمایشگرها در ویندوز است که رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - مناسبی را ارائه می‌دهد.  همچنین امکان نمایش جزئیات مرتبط با نمایشگرهای مختلف را دارد و انتخاب هر یک از آن‌ها می‌تواند تمامی پنجره‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - باز را مشخص کند. به کمک کلیدهای میانبر F7 و F8 می‌تواند اقدام به جابه‌جایی سریع پنجره‌ها کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس

پیش‌نمایش یک پنجره خاص، فعال و غیرفعال کردن نمایشگرها، تنظیم نمایشگر اصلی، تغییر جهت و رزولوشن از سایر قابلیت‌های برنامه هستند. کاربران برای استفاده از امکانات آن نیازی به نصب ندارند و می‌توانند از فایل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - پرتابل استفاده کنند که در نسخه‌های قدیمی ویندوز از جمله XP نیز به خوبی کار می‌کند و به صورت رایگان عرضه شده است.

۴. UltraMon

برنامه UltraMon ابزاری پریمیوم برای مدیریت نمایشگرها در ویندوز است که روی جابه‌جایی آسان و تغییر اندازه سریع پنجره‌ها تمرکز دارد. به همین جهت کلیدهای جدیدی برای بزرگنمایی و حرکت به پنجره‌های باز افزوده شده است. امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی از طریق آیکن برنامه در قسمت Tray در دسترس است. 

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس

استفاده از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - حالت آبشاری برای نمایش پنجره‌ها، تنظیم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - نمایشگر اصلی، فعال و غیرفعال کردن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - تسک‌بار ثانویه، غیرفعال کردن نمایشگر دوم، تغییر تصویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - پس‌زمینه و اسکرین سیور و تغییر پیکربندی نمایشگرها از مشخصات کلید اپ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - محسوب می‌شوند. قابلیت تکرار تصویر (Duplicate) می‌تواند برای سیستم‌عامل‌های قدیمی مفید باشد؛ اما در ویندوز ۱۰ چنین قابلیتی به صورت پیش‌فرض وجود دارد. قیمت نرم‌افزار ۳۹.۹۵ دلار است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - اما می‌توانید نسخه غیررسمی کرک شده را از سایت‌های داخلی دانلود نمایید.

۵. MultiMon Taskbar Pro

MultioMon Taskbar Pro برنامه‌ای برای مدیریت تسک‌بار و نمایشگر در ویندوز است که در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. اپلیکیشن حجم کمی دارد اما همچنان نیاز به نصب آن وجود دارد و نمی‌تواند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - به صورت پرتابل مورد استفاده قرار گیرد. طبق گفته‌های توسعه‌دهنده، ساخت برنامه در ابتدا برای استفاده داخل سازمانی بود است و به همین دلیل ظاهر متفاوتی نسبت به سایر نمونه‌های مشابه دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس

افزوده شدن کلید جابه‌جایی امکان حرکت دادن آسان پنجره‌ها را فراهم می‌کند. البته امکانات برنامه ممکن است برای همه کاربران مفید واقع نشود زیرا محدودیت‌های بسیاری دارد و طیف خاصی از نیازها را هدف گرفته است. در نتیجه اگر یک کاربر معمولی هستید که به دنبال افزایش بهره‌وری هنگام استفاده از نمایشگر دوم هستید، عنوان مذکور ممکن است مناسب شما نباشد؛ اما شاید امتحان قابلیت‌های آن ضرری نداشته باشد.

ابزار مدیریت نمایشگرها در ویندوز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - ۱۰

مایکروسافت به صورت پیش‌فرض ابزاری را برای مدیریت نمایشگرها در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - ویندوز ۱۰ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - در نظر گرفته است. برای دسترسی به آن می‌توانید با کلیک روی کلید استارت، گزینه Settings را انتخاب کنید. سپس به بخش System بروید و Display را انتخاب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - نمایید. در این قسمت می‌توانید با کشیدن و رها کردن نمایشگرها اقدام به مرتب کردن آن‌ها کنید. امکان تغییر رزولوشن، جهت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - و مقیاس نمایش نیز وجود دارد. همچنین ویندوز ۱۰ از نمایش تصاویر پس زمینه جداگانه در هر نمایشگر هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس

ابزار مدیریت نمایشگر ویندوز ۱۰ محدودیت‌های بسیاری دارد و در صورتی که می‌خواهید فضای بیشتری برای مانور داشته باشید بهتر است یکی از عناوین گفته شده در قسمت‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - قبلی را استفاده کنید. البته برخی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر داراب استان فارس - کلیدهای میانبر می‌توانند به جابه‌جایی آسان‌تر میان پنجره‌ها کمک کنند؛ برای مثال کلید ترکیبی Ctrl+T امکان جابه‌جا شدن میان پنجره‌های اخیر را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone