🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12174.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می پد ۵ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات از FCC تاییدیه دریافت کرد

مدتی است که خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد تبلت جدید شیائومی با نام «شیائومی می پد ۵» منتشر می‌شود و اکنون پیش از رونمایی رسمی، این دستگاه‌ تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کرده‌ ...

مدتی است که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد تبلت جدید شیائومی با نام «شیائومی می پد ۵» منتشر می‌شود و اکنون پیش از رونمایی رسمی، این دستگاه‌ تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کرده‌ است که خبر از برخی مشخصات آن می‌دهد.

تبلت می پد ۵ شیائومی با شماره مدل 21051182G موفق به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - دریافت گواهی FCC‌ شده‌ است و مستندات ارائه شده نشان می‌دهد تبلت مورد نظر در سمت نرم‌افزار از رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ پشتیبانی می‌کند و به همراه فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی و قابلیت‌های Wi-Fi دو‌گانه عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود نسخه پایه تبلت می پد ۵ شیائومی از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ و باتری دو سلولی ۴۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد که ظرفیت کلی باتری آن را به ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رساند.

همچنین هفته گذشته شاهد صدور گواهینامه MIIT تبلت می پد ۵ پرو شیائومی با شماره مدل M2105K81C بودیم که تایید می‌کرد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - این دستگاه از شبکه ۵G و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - پشتیبانی می‌کند. شیائومی می پد ۵ پرو به نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز می‌شود که از نرخ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - این تبلت از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی کند که این میزان مقاومت برای قلم شیائومی مناسب خواهد بود.

این تبلت‌ها تنها محصولات جدید شیائومی نخواهند بود و این کمپانی معرفی دستگاه‌های دیگری را هم مدنظر دارد که برای مثال می‌توان به گوشی پرچمدار می میکس ۴ اشاره کرد. می میکس ۴ که احتمالا میزبان جدیدترین فناوری‌های بازار خواهد بود، با دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - زیر نمایشگر از راه می‌رسد و البته به رابط کاربری جدید MIUI 13 مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی درباره - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - رابط کاربری منتشر نشده، اما اگر در تابستان منتشر شود، مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود.

انتظار می‌رود پس از مدتی شاهد انتشار MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ باشیم و پرچمدارهای شیائومی در دو سال اخیر آن را دریافت کنند. اندروید ۱۲ چند ماه گذشته در کنفرانس گوگل I/O 2021 رسما معرفی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گیلان استان گیلان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone