🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41614.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از برنامه خود برای استانداردسازی لوازم جانبی رونمایی کرد

گوگل امشب طی رویداد رونمایی از محصولاتش برنامه «ساخته شده برای گوگل» را نیز معرفی کرد که در آن برای شرکت هایی که لوازم جانبی گجت ها را بر اساس استانداردهای این شرکت طراحی و ...

گوگل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امشب طی رویداد رونمایی از محصولاتش برنامه «ساخته شده برای گوگل» را نیز معرفی کرد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که در آن برای شرکت هایی که لوازم جانبی گجت ها را بر اساس استانداردهای این شرکت طراحی و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تولید کنند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گواهی تائید صادر می شود.

این خبر که چند روز پیش نیز شایعات مرتبط به آن منتشر شد، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بدین معنی است که این شرکت نیز از رویکرد مشابه اپل برای کمک به کاربران در انتخاب لوازم جانبی معتبر استفاده می کند.تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقیاین برنامه تمامی لوازم جانبی های مرتبط به گجت ها از قبیل قاب موبایل، هدفون، آداپتور و غیره را که بسیاری از آنها در فروشگاه گوگل قرار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارند، در بر می گیرد.

توجه داشته باشید که این برنامه با عبارت «ساخته شده توسط گوگل» که این شرکت برای اشاره به محصولات ساخت خودش به کار می برد، کاملا تفاوت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone