🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24601.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کفی کفش هوشمند Nurvv Run با ۳۲ حسگر مختلف رونمایی شد

تا به امروز کفش های هوشمند زیادی معرفی شده اند و به طور کلی تنوع در این محصولات زیاد است اما حالا شرکتی به نام Nurvv مدعی شده محصول تازه آن اگر یک دونده باشید ...

تا به امروز کفش های هوشمند زیادی معرفی شده اند و به طور کلی تنوع در این محصولات زیاد است اما حالا شرکتی به نام Nurvv مدعی شده محصول تازه آن اگر یک دونده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - باشید بسیار کاربردی و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - مفید خواهد بود. این کفی های هوشمند که Nurvv Run نام دارند حاوی ۳۲ حسگر می شوند که با همراهی اپ موبایل و دنبال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - کننده های GPS راهنمایی های لازم را حین و بعد از دویدن در اختیار کاربر قرار می دهند.

راهنمایی های لازم هم در مورد وضعیت های استانداردی نظیر ریتم حرکت، طول هر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - گام و سرعت کلی حرکت از طریق بازخوردهای لرزشی و صوتی-تصویری در اختیارتان قرار می گیرد و بعد از اتمام دویدن میتوانید سری به اپ این کفش ها بزنید تا بیشتر در مورد جزئیات اطلاعات کسب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - کنید و مثلا متوجه شوید که بخش جلویی پای شما حین دویدن چند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - مرتبه با زمین برخورد داشته است.

مهم تر از همه اینکه سیستم Run به شما اطلاع می دهد چه زمانی دست از ورزش کردن بکشید. این سیستم قادر است مشکلات در دویدن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - شما را پیش از آنکه به ایجاد جراحت منجر شوند تشخیص دهد و حتی نشان می دهد که آیا بیش از اندازه ورزش میکنید یا خیر.

پیش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - سفارش برای کفی های هوشمند Nurvv در شش سایز مختلف با قیمت ۳۰۰ دلاری از همین امروز شروع می شود و صادرات این کفی ها نیز از بیستم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - ژانویه آغاز می گردد. شرکت سازنده علاوه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - بر طراحی اپ ویژه اندروید و iOS نسخه ای از آن را هم برای اپل واچ و محصولات گارمین توسعه داده است.

البته همانطور که اشاره شد کفش های هوشمند در بازار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - کم نیستند و تفاوت محصول Nurvv با آنها این است که میتوانید آن را همراه کفش مورد علاقه خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فارس استان فارس - بپوشید هرچند که این محصول برای دونده های غیرحرفه ای که صرفا به دنبال سوزاندن کالری هایشان هستند ساخته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone