🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11917.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Caviar از گران‌ترین گوشی هواوی در جهان رونمایی کرد: میت ۴۰ پرو با یشم سبز

شرکت کاویار که به ساخت نسخه لوکس محصولات الکترونیکی مانند آیفون‌ها و آیپدها معروف است، حالا به سراغ یکی از پرچمدارهای هواوی یعنی میت ۴۰ پرو رفته و نسخه Jade Empire Limited Edition آن را ...

شرکت کاویار که به ساخت نسخه لوکس محصولات الکترونیکی مانند آیفون‌ها و آیپدها معروف است، حالا به سراغ یکی از پرچمدارهای هواوی یعنی میت ۴۰ پرو رفته و نسخه Jade Empire Limited Edition آن را توسعه داده است.

در این مجموعه، با سه مدل روبه‌رو هستیم که یکی از آن‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - قیمت فوق‌العاده بالایی دارد و به ده‌ها هزار دلار می‌رسد. در این محصولات از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - یشم سبز و مرمری استفاده شده است.

هواوی میت ۴۰ پرو Precious Harmony

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی

این مدل با نام «Precious Harmony»، گران‌ترین دستگاه است که در آن از طلای ۱۸ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - عیار استفاده شده و روی پنل پشتی‌اش با استفاده از لیزر، الگوهای جذاب و همچنین یک لاک‌پشت به چشم می‌خورد. برای این لاک‌پشت از یشم سبز یا Jade استفاده شده تا ظاهر لوکس به آن داده شود.

کاویار تنها ۸ نمونه از این موبایل را می‌سازد که البته چنین عددی تصادفی نیست و در فرهنگ چین، ۸ نماد ثروت و رفاه است. اگر می‌خواهید گران‌ترین گوشی هواوی در جهان را بخرید، باید ۷۱ هزار دلار هزینه پرداخت کنید.

مدل Dragon's Son

مدل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - دوم از این سری، پسر اژدها (Dragon's Son) نام دارد که روی پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - آن یک اژدها به چشم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌خورد. در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - جلوی این اژدها یک توپ قرار گرفته که برای ساخت آن از یشم سبز استفاده شده است. برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - ساخت این بخش از لیزر و همچنین یک لایه طلا استفاده شده است.

این مدل تنها در ۱۶ نسخه تولید می‌شود و قیمتش برابر ۶,۴۵۰ دلار است. اگرچه با قیمت بالایی روبه‌رو هستیم اما قیمتش تفاوت زیادی با مدل قبلی دارد.

هواوی میت ۴۰ پرو Gohua

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی

آخرین مدل، Gohua نام - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - دارد که از پنل پشتی تیتانیومی به همراه یشم مرمری بهره می‌برد. کاویار تنها ۷۶ نمونه از این دستگاه را تولید می‌کند و قیمتش کمی کمتر از مدل قبلی است. این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - پرچمدار لوکس و جذاب هواوی با قیمت ۶,۲۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone