🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24604.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی TCL از اولین گوشی‌های خود رونمایی کرد؛ اینترنت 5G و دوربین چهارگانه زیر 500 دلار

کمپانی TCL در نمایشگاه CES 2020 از اولین گوشی های خود با نام های TCL 10 Pro, TCL 10L و TCL 10 5G رونمایی کرد. مدل TCL 10 5G که گل سرسبد گوشی های TCL محسوب ...

کمپانی TCL در نمایشگاه CES 2020 از اولین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - گوشی های خود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - با نام های TCL 10 Pro, TCL 10L و TCL 10 5G رونمایی کرد.

مدل TCL 10 5G که گل سرسبد گوشی های TCL محسوب می شود، اینترنت 5G را با قیمت کم به ارمغان می آورد. این مدل از پردازنده سری 7 اسنپدراگون (احتمالاً اسنپدراگون 765G) نیرو می گیرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان

نمایشگر بزرگ حفره دار، پنل پشتی شیشه ای، حسگر اثر انگشت فیزیکی، دوربین چهارگانه و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - دو ماژول فلاش LED دوگانه، از دیگر ویژگی های TCL 10 5G هستند. جزئیات دوربین منتشر نشده، ولی با توجه به رندرها دوربین اصلی 64 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - مگاپیکسلی خواهد بود. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان

گوشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - TCL 10L مدل پایه محسوب شده و به دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت فیزیکی مجهز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - شده و دوربین سلفی آن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - درون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - ناچ حفره ای قرار گرفته است. پنل پشتی شیشه ای آن نیز زیر نور خطوط مورب را نمایش می دهد.

مدل TCL 10 Pro شباهت های زیادی به مدل TCL 10 5G دارد با این تفاوت که نمایشگر آن از نوع AMOLED است و دوربین سلفی آن درون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - ناچ جای گرفته است. پنل پشتی آن نیز با نمایش الگوهای درخشنده، گوشی وان پلاس 7 پرو را در ذهن تداعی می کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان

این مدل برخلاف مدل TCL 10 5G، از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - دو فلاش LED تکی بهره برده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان - و دوربین اصلی آن نیز 64 مگاپیکسلی است. این مدل برخلاف دو مدل ذکر شده، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار است.

- تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تایباد استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone