تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13307.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ سری ۵ و SE دارای مشکل شارژ بطور رایگان تعمیر می‌شوند

مدتی است برخی کاربران اپل واچ هنگامی که دستگاه خود را در حالت Power Reserve یا صرفه‌جویی مصرف باتری قرار می‌دهند، با مشکل شارژر روبرو می‌شوند و ساعت هوشمند آن‌ها شارژ نمی‌شود. اپل در اطلاعیه‌ای ...

مدتی است برخی کاربران اپل واچ هنگامی که دستگاه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - خود را در حالت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - Power Reserve یا صرفه‌جویی مصرف باتری قرار می‌دهند، با مشکل شارژر روبرو می‌شوند و ساعت هوشمند آن‌ها شارژ نمی‌شود. اپل در اطلاعیه‌ای اعلام کرده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - که ساعت‌های هوشمند واجد شرایط - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - را به صورت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - رایگان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - تعمیر می‌کند.

اپل با انتشار پستی در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده که کاربران اپل واچ سری ۵ و اپل واچ SE با سیستم عامل watchOS 7.2 و 7.3 که با مشکل شارژ شدن روبرو هستند، می‌توانند از خدمات تعمیر رایگان بهره ببرند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان

کاربرانی که یکی از مدل‌های اپل واچ سری ۵ یا اپل واچ SE را دارند، ابتدا لازم است سیستم عامل ساعت هوشمند خود را به watchOS 7.3.1 به‌روزرسانی کنند. به نظر می‌رسد با انجام این کار، مشکل برطرف خواهد شد، اما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود، نشان می‌دهد وضعیت اپل واچ باید بررسی شود.

اپل در اطلاع رسانی اخیرش، به کاربرانی که با چنین مشکلی روبرو هستند اعلام کرده که تعمیر ساعت هوشمند را به صورت رایگان انجام - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - می‌دهد. البته این شرکت خاطر نشان کرده که ابتدا وضعیت اپل واچ بررسی می‌شود و در صورت واجد شرایط بودن تعمیر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

اگر کاربران اپل واچ را به شارژر متصل کرده و پس از گذشت ۳۰ دقیقه ساعت هوشمند شارژ نشد، یعنی نیاز به رسیدگی و تعمیر دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان

برای اطلاع از نسخه سیستم عامل اپل واچ، به اپلیکیشن «Watch» روی گوشی آیفون مراجعه کرده و به قسمت General و سپس به بخش About وارد شوید. در این قسمت نسخه سیستم عامل ساعت هوشمند اپل به چشم می‌خورد.

اپل واچ سری ۵ شهریورماه سال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - گذشته معرفی و به بازار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سنندج استان کردستان - عرضه شد. با رونمایی از اپل واچ سری ۶، تولید این نسخه متوقف شد. اپل واچ SE نیز با قیمت اقتصادی که دارد، توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone