🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11910.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انجمن صنایع لوازم خانگی خواستار ممنوعیت واردات کالا به مدت 5 سال شد

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی برای یک دوره حداقل پنج ساله به منظور حمایت از صنایع داخلی شد. این خواسته در حالی مطرح می‌شود که پیش از این شرکت‌ّایی نظیر ...

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - یک دوره حداقل پنج ساله به منظور حمایت از صنایع داخلی شد. این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - خواسته در حالی مطرح می‌شود که پیش از این شرکت‌ّایی نظیر ال‌جی و سامسونگ به عنوان دو برند مطرح لوازم خانگی تقریبا از بازار ایران خارج شده و جای خود را به برندهای ایرانی دادند.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی با اعلام این درخواست، می‌گوید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - مطابق ماده ۱۶ قانون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - حداکثر استفاده از توان تولید کشور مصوب سال ۹۸، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است تا ثبت سفارش کالاهای مصرفی با دوام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - دارای مشابه ساخت داخل را تا پایان برنامه ششم توسعه ممنوع کند.

«عباس هاشمی» در گفت‌وگو با ایرنا، به ظرفیت این قانون و همچنین رو به پایان بودن برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: «درخواست تداوم موضوع ممنوعیت‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - در قانون برنامه هفتم توسعه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - کشور از وزارت صنعت و همچنین کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارسال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - شده است.»

او با تاکید بر این که درخواست مذکور و ممنوعیت واردات، بر اساس مصالح کشور و حمایت از صنایع به‌ویژه صنایع نوپای داخلی و همچنین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - صیانت از سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های انجام شده در زمان تحریم‌ها است، می‌گوید این مساله به معنای کشیدن دیواری به دور کشور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - اجازه ورود ندادن به خارجی‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - نیست، بلکه یک دوره زمانی پنج ساله در نظر گرفته شده تا با تغییر دولت‌ها و مسئولان، با آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - برخورد سلیقه‌ای نشده و تغییر نکند.

هاشمی معتقد است انتفاعی که در کار قاچاق وجود دارد، جذابیت و انگیزه زیادی را ایجاد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - کرده است از همین روی شاهد وجود لوازم‌خانگی قاچاق با برندهای مشهور در بازار هستیم.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی تاکید دارد در این زمینه و در ارتباط با خارجی‌ها، بایستی استراتژی درستی تعریف کرد که پس از اعمال ممنوعیت‌های وارداتی می‌خواهیم به کجا برسیم:

«برای ارتقای دانش فنی، دستیابی به فناوری‌های روز و قالب‌های روز جهان و به‌ ویژه تامین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه لوازم‌خانگی باید بتوان با دنیا تعامل کرد؛ اما با سیاست‌هایی که آسیبی به صنایع داخلی وارد نکند.»

به گفته وی، انجمن در تعامل با وزارت صنعت به دنبال طراحی استراتژی درستی برای نحوه همکاری با خارجی‌ها است تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر منجیل استان گیلان - اگر بار دیگر برجام و گفت‌وگوهای سیاسی به نتیجه رسید، با برنامه باشیم.

همان طور که پیش از این ذکر شد، با قوت گرفتن تحریم‌ها شاهد خروج دو برند مطرح ال‌جی و سامسونگ از بازار ایران بودیم. اما هم‌زمان با این اتفاق، تولید داخلی رونق گرفته به طوری که در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون دستگاه لوازم‌خانگی در کشور تولید شد که این میزان تولید در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۷۸ درصدی داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone