🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28796.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

این گوشی صاحبش را از مرگ با تیر کمان نجات داد

طی سال‌های اخیر اتفاقاتی نظیر منفجر شدن گوشی‌ها مشکلات زیادی را برای کاربران آن‌ها به وجود آورده اما اخیرا آیفون فردی استرالیایی از اصابت تیر به صورت او جلوگیری کرده است. این فرد ۴۳ ساله ...

طی سال‌های اخیر اتفاقاتی نظیر منفجر شدن گوشی‌ها مشکلات زیادی را برای کاربران آن‌ها به وجود آورده اما اخیرا آیفون فردی استرالیایی از اصابت تیر به صورت او جلوگیری کرده است.

این فرد ۴۳ ساله توسط مهاجمی در خارج از خانه خود مورد هدف قرار گرفته است. او برای تصویربرداری از فرد مهاجم گوشی را از جیب خود در آورده و در همین لحظه تیر کمان به دستگاه برخورد کرده و از اصابت مستقیم آن به سر این شخص خوش‌شانس جلوگیری می‌کند.

البته تیر سرانجام از آیفون گذشته اما با نیروی کمتری به صورت این فرد برخورد کرده و تنها کمی صورت او را خراش می‌دهد. در حال حاضر فرد مهاجم توسط پلیس استرالیا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - شناسایی و دستگیر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - شده است. جدا از این موارد، برخی از منابع می‌گویند گوشی فردی که مورد تهاجم قرار گرفته مدلی از آیفون بوده و برخی دیگر هنوز به مشخصات دقیق این گوشی اشاره نکرده‌اند.

نجات جان انسان‌ از تیر و گلوله ویژگی‌ گوشی‌های هوشمند نیست اما ساعت‌های هوشمند اپل حفاظت از سلامتی کاربر را به عنوان بخشی از وظیفه خود انجام می‌دهند. برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - مثل مدتی پیش اپل واچ جان نوجوانی ۱۸ ساله را بعد از آن‌که ضربان قلب او به ۱۹۰ تپش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - بر دقیقه رسیده بود نجات داد. چنین اتفاقی برای تعداد دیگری از کاربران اپل واچ نیز رخ داده است.

در ضمن، سری جدید اپل واچ از سیستم تشخیص افتادن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - هم بهره می‌برد که همین ویژگی هم مدتی پیش جان فردی مسن را با گزارش کردن وضعیت سلامتی این شخص به پلیس نجات داده بود.

آیا شما هم تجربه‌ای مشابه موارد بالا هنگام استفاده از گوشی یا ساعت هوشمند خود دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone