🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28794.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی مایکروسافت از فریم‌ورک فلویید؛ پلتفرم تحت وب اشتراکی برای ایجاد اسناد

ابزارهای آنلاین مبتنی بر چند کاربر از جمله گوگل داکز می توانند نحوه همکاری کارمندان روی اسناد مشترک را متحول کنند. مایکروسافت با فریم ورک فلویید هم ایجاد چنین اسنادی را در سر می پروراند. ردموندی ها ...

ابزارهای آنلاین مبتنی بر چند کاربر از جمله گوگل داکز می توانند نحوه همکاری کارمندان روی اسناد مشترک را متحول کنند. مایکروسافت با فریم ورک فلویید هم ایجاد چنین اسنادی را در سر می پروراند.

ردموندی ها در کنفرانس مایکروسافت بیلد 2019 که اکنون در حال برگزاری است از فریم ورک فلویید رونمایی کرده اند. فلویید یک فریم ورک مبتنی بر وب برای تولید اسناد به شمار می رود و به عبارتی توسعه دهندگان با استفاده از آن می توانند سرویس های تعاملی و اشتراکی و نیز اپلیکیشن هایی مبتنی بر وب ویژه تولید اسناد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - را تولید کنند.

به گفته مایکروسافت فلویید شامل پشتیبانی برای همکاری در تولید [اسناد] - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - در محیط وب خواهد بود. این پلتفرم به عنوان روشی برای مایکروسافت و نیز توسعه دهندگان است تا با استفاده از آن بتوانند اپلیکیشن های انعطاف پذیر توزیع شده مبتنی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بر وب را تولید کنند. بر اساس گفته های مایکروسافت به نظر می رسد هدف شرکت ساکن ردموند تغییر مفهوم یک سند به عنوان یک شیء مجزا باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان
هنگامی که یکی از کاربران متنی را تایپ می کند، کاربران همکار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیگر در هر جای جهان می توانند به سرعت تغییرات را مشاهده کنند.

در مراسم بیلد 2019 یک پیاده سازی از فریم ورک فلویید نمایش داده شد که شامل ترجمه همزمان برای هر مشارکت کننده در تولید سند و به اشتراک گذاری بلادرنگ جدول ها از طریق رابط چت مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - تیمز بود. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - علاوه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - این اجرای این سیستم روی مرورگرهای کرومیوم اج، کروم، اج و فایرفاکس نمایش داده شد که خبر از پشتیبانی گسترده این فناوری در سطح مرورگرها می داد.

مایکروسافت همچنین قابلیت های دستیارهای مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله کورتانا برای ترجمه متون، دریافت متون از وب، پیشنهادهای مرتبط با ویرایش و برخی وظایف دیگر را برای فلویید در نظر گرفته است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان

فلویید علاوه بر اینکه در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد، با اپلیکیشن هایی از جمله، ورد، مایکروسافت تیمز، آتلوک و سایر محصولات هم یکپارچه می شود. اولین کیت توسعه نرم افزار ویژه توسعه دهندگان هم در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

فلویید را باید قدم رو به جلوی مهمی در تمرکز مایکروسافت بر وب در نظر گرفت. پیش از این شاهد انتشار مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم بودیم و به نظر می رسد با راهی که مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - در پیش گرفته قصد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد بیش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - از پیش روی بهبود تجربه استفاده از اپ های خود در اینترنت و در هر پلتفرمی متمرکز شود. این در حالی است در گذشته های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلپایگان استان اصفهان - نه چندان دور شاهد تمرکز ردموندی ها روی اپ هایی برای ویندوز بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone