🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28797.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی HP از لپتاپ‌های گیمینگ جدید با پردازنده نسل نهم اینتل

در میان لپتاپ های گیمینگ جدید HP مدل Omen X 2S با دو نمایشگر نگاه ها را به خود خیره کرده اما این شرکت مدل های دیگر را نیز فراموش نکرده است. لپتاپ های Omen 15 و ...

در میان لپتاپ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - های گیمینگ جدید - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - HP مدل Omen X 2S با دو نمایشگر نگاه ها را به خود خیره کرده اما این شرکت مدل های دیگر را نیز فراموش نکرده است. لپتاپ های Omen 15 و Omen 17 نه تنها از نظر طراحی کوچکتر و سبکتر شده اند، بلکه از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندتری بهره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - می برند.

هردو مدل با طراحی خشن تر و هیجان انگیزی همراه شده اند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - و ضخامت Omen 15 به ۲۰ میلی متر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - محدوده شده است. سیستم دفع حرارت نیز به کلی اصلاح شده تا با منافذ بیشتر هوا بهتر جریان پیدا کند. تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

پیکربندی نمایشگر هر دو مدل شامل پنل های ۱۵ و ۱۷ اینچی با رزولوشن 1080pو نرخ رفرش ۶۰، ۱۴۴ یا ۲۴۰ هرتز و یا رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۶۰ هرتز است. در برخی مدل ها با تکیه بر G-Sync می توان فریم ها را روانتر به تصویر کشید. کیبورد RGB با چهار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - ناحیه قابل تنظیم هم جلوه خاصی دارد.

قوی ترین نسخه های این دو لپتاپ به کارت گرافیک جی فورس RTX - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - 2080 با طراحی Max-Q، سری H پردازنده نسل نهم Core i9 و ۳۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. Omen 17 را می توان با ۳ ترابایت حافظه داخلی نیز همراه کرد.

لپتاپ های Omen 15 - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - و Omen 17 به ترتیب با قیمت پایه ۱۰۵۰ و ۱۱۰۰ دلار  از ماه آتی عرضه خواهند شد. در صورتی که این قیمت از توان جیب شما خارج است می توانید سراغ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - مدل های گیمینگ جدید Pavilion 15 و Pavilion 17 بروید که سیستم دفع - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - حرارت جدید در آنها هم پیاده شده اما از نظر سخت افزاری در سطح پایین تری قرار می گیرند.تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

نمایشگر تعبیه شده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - در این مدل ها از از رزولوشن 1080p با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز  یا رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۶۰ هرتز برخوردار خواهد بود.

پردازنده های سری نهم اینتل به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - این مدل ها نیز راه پیدا کرده اند و کاربران می توانند از بین Core i5 یا Core i7 یکی را انتخاب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - کنند. جی فورس 1660Tiبا طراحی Max-Q هم نقش کارت گرافیک را بر عهده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - دارد. لپ تاپ های ۱۵ و ۱۷ اینچی Pavilion - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - Gaming طی روزهای آتی و با قیمت پایه ۸۰۰ و ۸۵۰ دلار عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone