🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28787.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات گوگل پیکسل 3a پیش از رونمایی

در آستانه کنفرانس I/O گوگل و انتظار برای رونمایی گوگل پیکسل 3a و 3a XL، یکی از افشاگران بنام دنیای فناوری سه صفحه از مشخصات مدل 3a را در توییتر منتشر کرد. با توجه به صفحات ...

در آستانه کنفرانس I/O گوگل و انتظار برای رونمایی گوگل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - پیکسل 3a و 3a XL، یکی از افشاگران بنام دنیای فناوری سه صفحه از مشخصات مدل 3a را در توییتر منتشر کرد.

با توجه به صفحات منتشر شده توسط Roland Quandt، پیکسل 3a از یک صفحه نمایش بدون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - بریدگی 5.6 اینچ اولد بهره می گیرد که رزولوشنی برابر 2220*1080، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - نسبت تصویر 18.5:9 و تراکم پیکسلی 441 خواهد داشت.

چیپست این گوشی اسنپدراگون 670 با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. البته مدلی با حافظه 128 گیگابایتی نیز برای این اسمارت فون در نظر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - گرفته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - شده است.

دوربین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - اصلی این اسمارت فون همان است که در پیکسل 3 نیز وجود داشت. از مشخصات این دوربین سنسور 12.2 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 می توان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - نام برد. همچنین دوربین پیکسل 3a می تواند ویدیوهای 1080p با نرخ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه ضبط کرده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

دوربین سلفی این گوشی مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 شده و می تواند ویدیوهای 1080p، 720p و 480p - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

همچنین گوگل پیکسل 3a از یک باتری 3000 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - میلی آمپر ساعتی بهره گرفته و سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 9 پای است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان

با اینکه شخص مذکور از مشخصات پیکسل 3a XL تصویری منتشر نکرده اما می شود حدس زد که این دو مدل تفاوت کمی با هم داشته باشند. در مورد 3a XL می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - توان گفت که احتمالا با صفحه نمایش 6 اینچی اولد، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون 710 با 6 گیگابایت رم معرفی شود.

قابلیت دید در شب برای هر دو مدل درنظر گرفته شده که کاربر را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - قادر می سازد در شرایط نور کم عکس هایی با کیفیت قابل قبول ثبت کند. همچنین این دو گوشی از قابلیت «اکتیو اج» نیز بهره می گیرند که با استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - از آن می توان دستیار گوگل را به وسیله فشردن دو طرف دستگاه فراخوانی کرد.

اقلام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - داخل جعبه این گوشی عبارتند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - از: فست شارژر 18 واتی، کابل USB-C به USB-C و آداپتوری برای انتقال سریع فایل ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر.

حال باید دید که در کنفرانس I/O گوگل این گمانه زنی ها در مورد میان رده این شرکت تا چه حد درست از آب - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - در می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone