🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28793.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت به کمک هوش مصنوعی نوشته هایتان را بهبود می بخشد

اگر از نسخه آنلاین برنامه Word مایکروسافت استفاده می کنید، به زودی یک ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی شما را در نوشته هایتان یاری خواهد کرد. قابلیت Ideas که امروز در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت ...

اگر از نسخه آنلاین برنامه Word مایکروسافت استفاده می کنید، به زودی یک ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی شما را در نوشته هایتان یاری خواهد کرد. قابلیت Ideas که امروز در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت از آن رونمایی شد، قرار است از راه های مختلف نویسندگان را برای نوشتن مطالبشان یاری کند.

پیدا کردن نکات کلیدی نوشته ها از دیگر قابلیت های این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - ابزار است

اگر نوشتن برایتان سخت است، مهم ترین قابلیت Ideas کمک برای نوشتن جملات مختصر مفید و شفاف است. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - توانید به آن به چشم یک تصحیح گر گرامر نگاه کنید که قابلیت هایش چند برابر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - شده اند، زیرا Ideas پا را از رفع ایرادهای مشخص گرامری فراتر گذاشته و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - به فهم راحت تر نوشته هایتان کمک کرده و کیفیت نوشته هایتان را بهبود می بخشد. Ideas برای این کار از یادگیری ماشینی استفاده می کند؛ برای مثال هنگامی که یک پاراگراف طولانی و پیچیده نوشته باشید یک متن بهتر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - و ساده تر پیشنهاد می کند.

این ابزار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - مبتنی بر پردازش ابری، اطلاعات دیگری مانند زمان لازم برای خواندن نوشته یا معنی کلمات مخفف را هم با استفاده از اطلاعاتی که از شرکت ها دارد فراهم می کند.

قابلیت دیگر Ideas، تشخیص مطالب کلیدی هر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - نوشته است. این قابلیت که احتمالا بیشتر به مزاج خواننده ها خوش خواهد آمد تا نویسنده ها، می تواند وقت هایی استفاده شود که کسی یک مطلب 67 صفحه ای برایتان بفرستد تا خلاصه کنید.

به گفته مایکروسافت این ابزار قابلیت دیگری نیز به پردازشگر Word اضافه خواهد کرد که "Word Designer" - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - نام دارد و به شما برای طراحی و زیباتر کردن بخش های مختلف اسنادتان مانند جداول - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - کمک خواهد کرد.

قابلیت های جدید از ماه خرداد در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهند گرفت و پاییز به شکل عمومی منتشر خواهند شد.

این طور که به نظر می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - رسد به زودی نیاز نیست نویسندگان مهارت زیادی در نوشتن داشته باشند و هوش مصنوعی در این زمینه هم به کمک انسان خواهد آمد. نظر شما درباره قابلیت جدید Word چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone