🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28788.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ZTE بلید A7 با قیمت کمتر از ۹۰ دلار معرفی شد

رکود حاکم بر بازار گوشی های پرچمدار بسیاری از شرکت ها را به سوی توسعه موبایل های میان رده و اقتصادی کشانده است. این بازار حالا یک رقیب جدید به نام ZTE بلید A7 دارد که با ...

رکود حاکم بر بازار گوشی های پرچمدار بسیاری از شرکت ها را به سوی توسعه موبایل های میان رده و اقتصادی کشانده است. این بازار حالا یک رقیب جدید به نام ZTE بلید A7 دارد که با قیمتی کمتر از ۹۰ دلار امکاناتی قابل قبول نظیر نمایشگر اینچی و دوربین ۱۶ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

ZTE بلید A7 از نمایشگر ۶.۱ اینچی TFT HD با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل و بریدگی قطره ای شکل بهره می برد، هرچند لبه بالایی پنل هنوز هم حاشیه هایی دارد. پیکربندی حافظه شامل ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضا برای ذخیره داده است. پردازش داده هم توسط چیپست مدیاتک هلیو پی ۶۰ صورت می گیرد. تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران

دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - از قابلیت های هوش مصنوعی نظیر بهبود رنگ ها و تشخیص - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - منظره بهره می برد  سنسور ۵ مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم  f/2.4 توانایی چندانی برای ثبت تصاویر جذاب ندارد اما با تشخیص چهره سازگار است.

از مشخصات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - دیگر ZTE بلید A7 می توان به اندروید ۹ پای با رابط کاربری MiFavor 9.0 UI، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - دو سیم کارت اشاره کرد. هرچند در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - این موبایل خبری از سنسور - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - اثر انگشت فیزیکی نیست.

 

ZTE بلید A7 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - از ده روز دیگر دیگر و در رنگ های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۲ و ۳ گیگابایتی این گوشی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - مقرون به صرفه به ترتیب حدود ۹۰ و ۱۰۰ دلار عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone