🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28786.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

باج خواهی هکرهای گیت هاب از کاربران این سایت

یک هکر با نفوذ به مخازن کدهای گیت هاب و سرقت اطلاعات حساب صدها کاربر، آنها را تهدید کرده در صورتی که هزینه مورد نظرش را نپردازند محتویات را به شکل عمومی منتشر خواهد کرد. [digipullqoute ...

یک هکر با نفوذ به مخازن کدهای گیت هاب و سرقت اطلاعات حساب صدها کاربر، آنها را تهدید کرده در صورتی که هزینه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - مورد نظرش را نپردازند محتویات را به شکل عمومی منتشر خواهد کرد.

0.1 بیت کوین هزینه تعیین شده برای پس دادن اطلاعات

کاربران گیت هاب، گیت باکت و گیت لب همگی گزارشاتی مبنی بر ناپدید شدن کدهایشان و ظاهر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - شدن پیام زیر به جای آن ها داده اند:

برای بازیابی کدها و جلوگیری از انتشارشان باید 0.1 بیت کوین به حسابمان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - واریز کرده و جزییات پرداختتان را برایمان ایمیل کنید. اگر به در اختیار داشتن اطلاعات حساب هایتان شک دارید برایمان ایمیل بفرستید تا مدارک لازم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - را برایتان ارسال کنیم. کدها روی سرورهای ما بارگزاری شده اند و اگر تا 10 روز آینده هزینه را نپردازید به شکل عمومی منتشر خواهند شد.

وقتی این پیام روز جمعه برای اولین باز منتشر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - شد، افراد 10 روز برای پرداخت آن مهلت داشتند؛ این مقدار بیت کوین در حال حاضر حدود 565 دلار آمریکا ارزش دارد. با اینکه در حال نزدیک شدن به انتهای بازه 10 روزه اعلام شده توسط هکرها هستیم، ممکن است راهی برای بازپس گیری اطلاعات حساب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - ها وجود داشته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - باشد و مشتریان بتوانند به وسیله تماس با پشتیبانی شرکت ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - کدهایشان را بازیابی کنند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان
درخواست توسعه دهندگان مطرح از کاربران برای تماس با پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - گیت هاب

در صورتی که این کار هم جواب نداد یک کاربر StachExchange راه حل هایی برای پس گرفتن اطلاعات دزدیده شده دارد، البته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - ممکن است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - کدها به شکل به هم ریخته بازیابی شوند.

هکر یاد شده احتمالا با بررسی فایل های تنظیمات گیت موفق به استخراج رمزهایی شده که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - به شکل نوشته بین فایل ها بوده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - اند. درسی که باید از این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - ماجرا گرفت این است که هیچگاه رمز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - عبور خود را جایی یادداشت نکنید، زیرا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - حساب های دارای رمزهای پیچیده هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - در امان نبودند.

«کتی ونگ»، مسئول بخش امنیت گیت لب در این باره گفت کاربران برای محافظت از اطلاعات حساب ها در برابر حملات این چنینی باید از نرم افزارهای مدیریت رمز عبور استفاده کرده، و امنیتش را با استفاده از سیستم تایید دو مرحله ای چند برابر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone