🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29028.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 در آنتوتو رویت شد

شیائومی رسما از معرفی بلک شارک 2 در ۲۷ اسفند ماه خبر داده اما این گوشی از همین حالا در پایگاه های بنچمارک قدرت خود را به رخ کشیده است اخیرا این گوشی با کد ...

شیائومی رسما از معرفی بلک شارک 2 در ۲۷ اسفند ماه خبر داده اما این گوشی از همین حالا در پایگاه های بنچمارک قدرت خود را به رخ کشیده است

اخیرا این گوشی با کد BlackShark Skywalker در تست‌های آنتوتو حضور پیدا کرده است. در حال حاضر می‌دانیم که بلک شارک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - بعدی از چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - 855 و ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل

در جریان تست‌های آنتوتو، رزولوشن صفحه نمایش این محصول ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - عنوان شده. این گوشی به لطف چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 به امتیاز ۳۵۹۹۷۳ در تست آنتوتو رسیده که رقم قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - محسوب می‌شود. پیش از این هم یک مدل دیگر از بلک شارک 2 با ۸ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - در تست‌های گیک بنچ دیده شده بود. در آن زمان مشخص شد این گوشی با یک شارژر ۲۷ واتی عرضه خواهد شد.

همچنین تصویر زنده‌ای از این گوشی در سطح اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد در بلک شارک 2 با دوربینی دوگانه در پشت دستگاه روبرو خواهیم بود. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - در این تصویر نمی‌توان حسگر اثر انگشت را پیدا کرد پس این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - احتمال وجود دارد که شیائومی حسگر اثر انگشت بلک شارک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - 2 را در جلوی دستگاه قرار داده باشد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل

در ضمن بلک شارک 2 برای خنک ماندن از Liquid Cooling 3.0 استفاده خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که در این نسل جدید از سیستم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - خنک کننده باید منتظر اضافه شدن چه ویژگی‌هایی باشیم اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خلخال استان اردبیل - ظاهرا این گوشی به لوله‌های بزرگ‌تری نسبت به گذشته مجهز شده که می‌توانند دمای داخل بلک شارک 2 را تنظیم کنند.

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک شیائومی ردمی 7 پیش از معرفی رسمی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone