🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28742.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پی اسمارت زد معرفی شد؛ نخستین محصول هواوی با دوربین جهنده

تولیدکنندگان تلفن های هوشمند پس از بریدگی نمایشگر، برای افزایش هرچه بیشتر نسبت صفحه نمایش به بدنه، سراغ دوربین های سلفی جهنده رفتند و حالا کمپانی بزرگ هواوی نیز تصمیم گرفته نخستین گوشی مجهز به ...

تولیدکنندگان تلفن های هوشمند پس از بریدگی نمایشگر، برای افزایش هرچه بیشتر نسبت صفحه نمایش به بدنه، سراغ دوربین های سلفی جهنده رفتند و حالا کمپانی بزرگ هواوی نیز تصمیم گرفته نخستین گوشی مجهز به دوربین جهنده خود را با نام «پی اسمارت زد» روانه بازار کند.

عدم حضور بریدگی نمایشگر (که در اکثر محصولات اخیر هواوی وجود داشته) در پی اسمارت زد به معنی کاهش هرچه بیشتر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - حاشیه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - های نمایشگر 6.59 اینچی LCD آن بوده که یک اسپیکر باریک در قسمت بالای آن قابل مشاهده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان

دوربین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - جهنده پی اسمارت زد فشار 12 کیلوگرمی را تحمل می کند

هواوی P Smart Z همچنین با توجه به قیمت های بازار، گوشی گران قیمتی محسوب نشده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - و با برچسب 280 یورویی، جزو میان رده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - ها به حساب می آید. البته به همین خاطر در تلفن مورد بحث شاهد حضور اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیستیم و این فناوری به شکل استاندارد در پنل پشتی دو رنگ (مانند سری پیکسل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - گوگل) قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان

علاوه بر اسکنر اثر انگشت، در قسمت پشتی دستگاه دوربین دوگانه پی اسمارت زد را داریم که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی در کنار دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و برای پردازش تصاویر از هوش مصنوعی با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - قابلیت شناسایی بیش از 500 منظره در 22 گروه مختلف برخوردار است.

اما مهم ترین ویژگی محصول جدید هواوی که دوربین سلفی جهنده آن است، در عرض یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - ثانیه باز شده و شرکت سازنده دوام آن را برای 100 هزار بار باز و بسته شدن و تحمل 12 کیلوگرم وزن تضمین می کند. این دوربین هم از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره برده و به همان قابلیت های هوش مصنوعی مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان

از دوربین های پی اسمارت زد که بگذریم، این گوشی درون خود یک چیپست کایرین 710F داشته که به همراه ماژول رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت حافظه تا 512 گیگابایت)، به اندروید 9 پای با پوسته EMUI 9.0 مجهز شده است.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پورت USB-C نیز از دیگر ویژگی های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آزادشهر استان گلستان - تلفن مورد بحث بوده که نسبت به پی اسمارت 2019 با درگاه microUSB گامی رو به جلو محسوب می شود.

گفتنی است هنوز از زمان عرضه P Smart Z اطلاعی در دست نیست اما بر اساس اخبار منتشر شده از منابع ایتالیایی،  احتمالاً هواوی بین یک تا دو ماه دیگر این محصول را روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone