🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10651.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اختتامیه سومین دوره مسابقات تابستانی آپارات گیم برگزار شد

سومین دوره مسابقات تابستانی آپارات گیم با برگزاری آیین اختتامیه و مشخص شدن برندگان، به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی آپارات، سومین دوره مسابقات تابستانی آپارات از ۲۶ تیر کار خود را ...

سومین دوره مسابقات تابستانی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - آپارات گیم با برگزاری آیین اختتامیه و مشخص شدن برندگان، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - به کار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی آپارات، سومین دوره مسابقات تابستانی آپارات از ۲۶ تیر کار خود را آغاز کرد و در این دوره، 8 هفته رقابت بین استریمرهای آپارات در جریان بود.

در این دوره از مسابقات، به مدت دو هفته رقابت میان استریمرهای تازه‌کار در جریان بود و طی ۶ هفته، استریمرهای حرفه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

در کنار مسابقات مربوط به استریمرها، برای اولین بار مسابقه حامی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - برگزیده آپارات گیم هم برگزار شد تا از حمایت‌کنندگان استریمرها هم تقدیر به عمل بیاید.

این دوره از مسابقات که جوایزی به ارزش بیش از 230 میلیون - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - تومان داشت، تا 26 شهریور در جریان بود.

علی لرستانی‌‌پور، پرهام طاهری، امیرحسین امراللهی، حجت رضایی‌نسب و شاهین بیگی، به ترتیب 5 استریمر حرفه‌ای برتر این دوره از رقابت‌ها بودند.

علی لرستانی‌پور به عنوان قهرمان این دوره، در مجموع 62 میلیون تومان جایزه به خانه برد. بقیه افراد برتر هم جوایز دیگری را به خود اختصاص دادند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان

اسامی برندگان و میزان جایزه آن‌ها به شرح - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - زیر است:

  • علی لرستانی‌پور: 62 میلیون تومان
  • پرهام طاهری: 40 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - میلیون تومان
  • امیرحسین امرللهی: 29 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - میلیون تومان
  • حجت رضایی‌نسب: 23 میلیون تومان
  • شاهین بیگی: 6 میلیون تومان
  • نوید کلوند: - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - 10 میلیون تومان
  • علی شهرکی: 10 میلیون تومان
  • محمدحسین کامل ساقیان: 6 میلیون تومان
  • محمد نیک‌زاد: 6 میلیون تومان
  • علیرضا شهرکی: 4 میلیون تومان
  • حسین امان‌اللهی: 4 میلیون تومان

یکی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - دیگر از بخش‌های این دوره قرعه‌کشی میان حامیانی بود که حداقل یک شانس شرکت در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - قرعه‌کشی را داشتند. مجتبی کاغذچی از ارومیه، برنده این قرعه‌کشی بود و xbox series s برای او ارسال شد. هادی شعبانی نیز به عنوان نفر اول مسابقه حامی برگزیده، یک xbox series x را به خود اختصاص داد. او مجموعا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - بیش از 30 میلیون تومان، استریمرها را حمایت کرده بود. آپارات گیم برای قدردانی از حامیان استریمرها، قرار است - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - به صورت فصلی مسابقه حامی برگزیده را ادامه دهد.

در این مراسم که حدود دو ساعت به طول انجامید، برندگان به صورت گروهی به گفت‌وگو پرداختند. در خلال این گفت‌وگوها، استریمرها به چالش‌های خودشان برای شرکت در این دوره از مسابقات، تغییرات مثبتی که این دوره - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - از مسابقات نسبت به گذشته داشته و در نهایت، برنامه‌هایشان برای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - ادامه استریم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - اشاره کردند.

در پنل اول گفتگو شاهد حضور حجت رضایی‌نسب (رتبه چهارم کلی مسابقات)، پرهام طاهری (رتبه دوم کلی مسابقات) و محمد نیک‌زاد (رتبه دوم استریمرهای تازه‌کار) - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - بودیم.

در پنل دوم، شاهین بیگی (رتبه پنجم کلی)، محمد حسین کامل ساقیان (رتبه دوم استریمرهای تازه‌کار) - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - و نوید کلوند (رتبه اول استریمرهای تازه‌کار) حضور داشتند.

پنل سوم با حضور امیرحسین امراللهی (رتبه سوم کلی)، علی شهرکی (رتبه سوم استریمرهای تازه‌کار) و علیرضا شهرکی (رتبه اول استریمرهای تازه‌کار) برگزار گردید و پنل آخر، به قهرمان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردکوی استان گلستان - مسابقات علی لرستانی‌پور و حسین امان‌اللهی (رتبه سوم استریمرهای تازه‌کار) تخصیص پیدا کرده بود.

لازم به ذکر است که به استریمرهای تازه‌کار که رتبه اول را در دو هفته مخصوص به این مسابقات کسب کردند، یک صندلی گیمینگ نیز برای هموارتر شدن راه جدی‌ دنبال کردن استریم، اهدا شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone