🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10658.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از ارائه بسته‌های رایگان ۳۰ تا ۶۰ گیگابایتی به معلمان و دانشجویان خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد تا پایان این هفته بسته‌های اینترنت رایگان در اختیار استادان، معلمان و دانشجویان قرار گیرد. عیسی زارع پور در حاشیه حضور در مراسم بازگشایی مدارس در یکی از ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد تا پایان این هفته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - بسته‌های اینترنت رایگان در اختیار استادان، معلمان و دانشجویان قرار گیرد.

عیسی زارع پور در حاشیه حضور در مراسم بازگشایی مدارس در یکی از مدارس دخترانه استعداد‌های درخشان منطقه یک در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ترافیک بسته شاد در سراسر کشور رایگان است و بسته‌های ترافیکی برای اقشار دیگری که با حوزه آموزش دریر هستند نیز در نظر گرفته شده است:

«با توجه به اینکه آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری همچنان ادامه دارد، بر اساس قولی که به وزارت آموزش و پرورش داده بودیم ترافیک بسته شاد برای دانش آموزان سراسر کشور رایگان شده است و بسته‌های ترافیکی رایگانی هم به عنوان هدیه تا پایان هفته به صورت برخط از طریق سامانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان، معلمان و طلاب قرار می‌گیرد.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان

به گفته زارع پور، بسته رایگان شش ماهه ۶۰ گیگابایتی در اختیار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - اساتید حوزه و دانشگاه، بسته ۴۰ گیگابایتی در اختیار معلمان و بسته ۳۰ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - گیگابایتی در اختیار دانشجویان و طلاب قرار می‌گیرد.

زارع پور در بخش دیگری از سخنانش به فرصت‌های بی نظیری که فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - برای بشر خلق کرده است، اشاره کرد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - و گفت: «در عین حال فضای مجازی آسیب‌ها و آفت‌هایی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - هم دارد به ویژه دانش آموزان باید مراقب باشند که این فضا برای آن‌ها مشغولیت‌های کاذب ایجاد نکند.» او - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - معتقد است نظام تعلیم و تربیت باید دستیابی دانش آموزان را به اهداف متعالی تسهیل کند.

زارع پور در ادامه سوالی برای دانش آموزان طرح کرد و گفت: «حتما برای پاسخ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - دهندگان به این سوال جوایزی در نظر خواهیم گرفت و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - سوال ما این است که چالش‌ها و آفت‌های فضای مجازی چیست و چه کنیم دچار این آفت‌ها و چالش‌ها نشویم؟»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان

شایان ذکر است هزینه ترافیکی شاد برای دانش آموزان و معلمان رایگان محاسبه خواهد شد اما آنطور که گفته می‌شود قرار است بسته‌های چند ده گیگابایتی به اساتید و دانشجویان تعلق بگیرد تا هزینه آموزش مجازی برای آنها کمتر شود، ناگفته نماند پیش‌تر اعطای این بسته‌ها انتقاداتی از سوی دانشجویان در پی داشت و آنها اعلام کرده بودند که این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رودسر استان گیلان - بسته‌ها پاسخگوی نیاز آنها به آموزش آنلاین نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ستایش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یک مشکل با مایکروفر گرنیه BO937E20XG دارم. همیشه وقتی می‌خواهم غذایم را با این مایکروفر گرم کنم، دمای غذا به طور نامطلوبی بالا می‌رود و گاهی اوقات حتی غذا از داخل سوخته می‌شود. این مشکل در مانی روی دیگر مدل‌های مایکروفر به وجود نمی‌آید.

آیا می‌توانید مشکل را برطرف کنید؟ آیا شما قطعات مناسب برای تعمیر این مایکروفر دارید؟

لهجه جنوبی ایران:
سلام، دوست عزیز. من یه مشکل با مایکروفر گرنیه BO937E20XG دارم. همیشه وقتی می‌خوام غذایمو با این مایکروفر گرم کنم، دمای غذا بالا میره و گاهی اوقات حتی از داخل سوخته می‌شه. اگه تونستید راهنماییم کنید که چطوری مشکل رو برطرف کنم. شاید شما تعمیر کننده مایکروفر هستید و قطعات مناسب برای تعمیر رو دارید؟

منطقه سرپل شرقی:
سلام، من یه مشکل با مایکروفر گرنیه BO937E20XG دارم. همیشه وقتی می‌خواهم غذایم را با این مایکروفر گرم کنم، دمای غذا به طور نامطلوبی بالا می‌رود و گاهی اوقات حتی غذا از داخل سوخته می‌شود. آیا می‌توانید در شهر رودسر در مرکز تعمیرات مایکروفر راهنماییم کنید؟ شاید شما قطعات مناسب برای تعمیر رو دارید؟



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone