🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10655.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تا سه سال برای سرفیس دوئو ۲ بروزرسانی منتشر می‌کند

مایکروسافت چند روز پیش از نسل جدید گوشی هوشمندش با نام سرفیس دوئو ‌۲ رونمایی کرد که مشخصات فنی بهتری نسبت به نسل اولش دارد. حالا مایکروسافت تایید کرده تا سه سال برای این محصول ...

مایکروسافت چند روز پیش از نسل جدید گوشی هوشمندش با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - نام سرفیس دوئو ‌۲ رونمایی کرد که مشخصات فنی بهتری نسبت به نسل اولش دارد. حالا مایکروسافت تایید کرده تا سه سال برای این محصول بروزرسانی منتشر خواهد کرد.

ردموندی‌ها به وب‌سایت «Android Authority» چنین موضوعی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - را اعلام کرده‌اند:

«ما به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - ارائه سه سال آپدیت سیستم عامل و بروزرسانی‌های امنیتی متعهدیم.»

مایکروسافت برای نسل اول سرفیس دوئو هم چنین وعده‌ای داده بود، اما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - هنوز این دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و با وجودی که در آینده نزدیک اندروید ۱۲ منتشر می‌شود، ردموندی‌ها هنوز اندروید ۱۱ را برای دوئو ارائه نکرده‌اند. البته این کمپانی تا پیش از پایان سال جاری میلادی این سیستم عامل را در اختیار کاربران این محصولش قرار می‌دهد.

سرفیس دوئو ۲ با سیستم عامل اندروید ۱۱ وارد بازار می‌شود و با توجه به اینکه این دستگاه بهبودهای زیادی را نسبت به نسل اولش تجربه کرده، انتظار داریم اندروید ۱۲ در مدت کوتاهی پس از انتشار رسمی در اختیار کاربران این دستگاه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - قرار بگیرد. البته اگر ردموندی‌ها بخواهند در بازار گوشی‌های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشند، باید در چنین مسیری گام بردارند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان

مایکروسافت چهارشنبه هفته گذشته مراسم سرفیس خود را برگزار کرد و در آن با محصولات زیادی روبه‌رو شدیم. در کنار معرفی سرفیس دوئو ‌۲ با مشخصاتی مانند چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، مودم 5G، دوربین اصلی سه‌گانه و قیمت پایه ۱۴۹۹.۹۹ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - دلار، ردموندی‌ها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - از نسل جدید سرفیس پرو و قدرتمندترین سرفیس تا به امروز با نام سرفیس لپ‌تاپ استودیو هم رونمایی کردند.

سرفیس پرو ۸ حالا نمایشگر ۱۳ اینچی با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های کمتر دارد و سرفیس لپ‌تاپ استودیو که جایگزینی برای سرفیس بوک محسوب می‌شود، از لولای مخصوصی بهره می‌برد که امکان استفاده از آن در حالت‌های مختلف شامل تبلت یا آنطور - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هشتپر استان گیلان - که مایکروسافت می‌گوید، استودیو را فراهم می‌کند. این محصول هم از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone