🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10660.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گلکسی M52 5G با اسنپدراگون 778G پرده برداشت

سامسونگ در سکوت خبری در وب‌سایت لهستان خود از جدیدترین تلفن هوشمندش با نام گلکسی M52 5G رونمایی کرد. این رونمایی در شرایطی انجام شده که قرار بود کره‌ای‌ها ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) رسما در ...

سامسونگ در سکوت خبری در وب‌سایت لهستان خود از جدیدترین تلفن هوشمندش با نام گلکسی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - M52 5G رونمایی کرد. این رونمایی در شرایطی انجام شده که قرار بود کره‌ای‌ها ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) رسما در هند از این گوشی پرده بردارند.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت لهستانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - سامسونگ، گلکسی M52 5G از نمایشگری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد پلاس با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و در نمایشگر خود حفره‌ای برای میزبانی از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی دارد. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است و پاسخ‌گویی سریعی نسبت به ورودی‌های لمسی دارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان

در سمت راست بدنه دکمه پاور قرار گرفته و زیر آن حسگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - اثر انگشت تعبیه شده است. قاب عقب گلکسی M52 5G دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن از یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 778G 5G است که همراه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می‌شود.

اسنپدراگون 778G 5G از فرآیند تولید ۶ نانومتری TSMC استفاده می‌کند و دارای هشت هسته ۶۴ بیتی کریو ۶۷۰ است. این هشت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - هسته به چهار هسته پرتوان Cortex-A78 با سرعت فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته بهینه Cortex-A55 با سرعت فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تقسیم شده‌اند. گرافیک این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - تراشه آدرنو 642L است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان

گلکسی M52 5G انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - می‌کند. ولی این شارژر در جعبه موبایل جدید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - سامسونگ عرضه نمی‌شود. گلکسی M52 5G در بخش نرم‌افزار به رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آوج استان زنجان - که مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

عضو جدید خانواده گلکسی M در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. وب‌سایت سامسونگ لهستان قیمت این گوشی را اعلام نکرده اما مطابق شایعات انتظار داریم آن را با قیمت پایه ۴۵۰ دلار در بازار ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone